Baranyai Szabolcs hét év után távozott az HBO Magyarország marketingigazgatói posztjáról, írja a SorozatWiki.
A szakember nevéhez fűződik többek között az HBO hazai saját gyártású produkciónak, a Társas játék, a Terápia illetve az Aranyélet teljes marketingkommunikációja, de a Trónok harca marketingtevékenysége is hozzá tartozott, és az HBO GO 2017-es magyarországi bevezetésében is nagy szerepe volt.
Baranyai Szabolcs április 1-jétől a Nemzeti Filmintézetnél (korábbi nevén Nemzeti Filmalap) marketing és kommunikációs igazgatója lett. Feladatához tartozik az NFI kommunikációjának fejlesztése, a támogatott produkciók marketingerejének maximalizálása és ezáltal a magyar mozgókép népszerűségének növelése.
„Nagy örömmel és ambícióval érkezem az NFI-hez, inspiráló a feladat, hogy minél több nézőhöz juttassuk el a magyar mozgókép alkotásokat. Több új, nagyívű terv van a Filmintézetnél, amelyekhez nagyon izgalmas marketing feladatok tartoznak”
– nyilatkozta Baranyai Szabolcs.
További hírek és cikkek találhatók a Media1.hu-n!