Nád Kántor Marianna

Új márka- és marketingkommunikációs vezető a Cofidis élén

A szakember a Brightly stratégiai igazgatói pozíciójából érkezett a személyi hitelekkel foglalkozó vállalat vezetőségébe.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Nád-Kántor Marianna lett a Cofidis Magyarország márka-, és marketingkommunikációs vezetője.

Nád-Kántor Marianna főbb szakterülete a márka- és arculatépítés, valamint a stratégiatervezés. A szakember közel húsz éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a kommunikációs szakmában, ebből több mint tíz évet vezetői pozíciókban töltött. A Vodafone-nál pr és vállalati kommunikációs területen kezdte a pályafutását, majd a Budapest Banknál a marketingkommunikáció mellett a márkaépítéssel foglalkozott, később pedig a Sberbank marketing, pr és digitális osztályát irányította.

Eddigi pályafutása alatt olyan ismert projektekhez fűződött a neve mint a Vodafone magyarországi márkabevezetése, a Budapest Bank „Köszönjük, Emese” márkaplatformjának bevezetése és a Sberbank újrapozicionálási kampánya.

Nád-Kántor Marianna a Cofidis Magyarországhoz való csatlakozása előtt a Brightly integrált kommunikációs ügynökségnél dolgozott stratégiai igazgatóként, illetve szabadúszó tanácsadóként tevékenykedett vállalati és személyes márkaépítés területén.

Borító: Nád-Kántor Marianna
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!