Nád Kántor Marianna

Új márka- és marketingkommunikációs vezető a Cofidis élén

A szakember a Brightly stratégiai igazgatói pozíciójából érkezett a személyi hitelekkel foglalkozó vállalat vezetőségébe.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Nád-Kántor Marianna lett a Cofidis Magyarország márka-, és marketingkommunikációs vezetője.

Nád-Kántor Marianna főbb szakterülete a márka- és arculatépítés, valamint a stratégiatervezés. A szakember közel húsz éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a kommunikációs szakmában, ebből több mint tíz évet vezetői pozíciókban töltött. A Vodafone-nál pr és vállalati kommunikációs területen kezdte a pályafutását, majd a Budapest Banknál a marketingkommunikáció mellett a márkaépítéssel foglalkozott, később pedig a Sberbank marketing, pr és digitális osztályát irányította.

Eddigi pályafutása alatt olyan ismert projektekhez fűződött a neve mint a Vodafone magyarországi márkabevezetése, a Budapest Bank „Köszönjük, Emese” márkaplatformjának bevezetése és a Sberbank újrapozicionálási kampánya.

Nád-Kántor Marianna a Cofidis Magyarországhoz való csatlakozása előtt a Brightly integrált kommunikációs ügynökségnél dolgozott stratégiai igazgatóként, illetve szabadúszó tanácsadóként tevékenykedett vállalati és személyes márkaépítés területén.

Borító: Nád-Kántor Marianna

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

mese

A Koronavírus (tündérmese)

Nem is oly réges-régen, a mái világban, amikor a Halál szívében nem sok irgalom lakozék, az Óperenciás tengeren túl és innen, földön és vízen, volt egyszer egy világ, a világban házak, a házakban emberek…