IGN Hungary

Bővült az Atmedia portfóliója

A reklámértékesítő ház online portfóliója ezúttal egy főleg férfiakat célzó, videójátékos témákat feldolgozó oldallal bővült.

Februártól az amerikai alapítású, videó játékokra és szórakoztatófilmek híreire, tesztjeire szakosodott weboldal magyar verziójának, az IGN.hu hirdetési felületeivel bővült az Atmedia online portfóliója.

Az IGN jelenleg 112 országban, 25 különböző nyelven érhető el. A magyar változatot helyi szerkesztőséggel az IGN Hungary 2015 elején indította el.

Az IGN.hu az elmúlt években a film és a videójáték ipar kulisszatitkaival foglalkozva videót készített játékfejlesztő stúdióknál, valamint filmforgatásokon és különböző premier előtti eseményeken is jelen voltak.

További online médiával kapcsolatos hírek találhatók a Media1-en!

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások