fbpx
BBC TopGear és BBC GoodFood

Új kiadóhoz került Magyarországon a BBC GoodFood és a BBC TopGear című magazin

Ezentúl Magyarországon a LifeTime Media adja ki a gasztro és az autós témájú magazinokat. A kiadóvállalatnál más változás is történt: Ruszkai Nóra, a Sanoma Media Budapest egykori vezérigazgató-helyettese, aki ma már fejvadászattal foglalkozik, néhány hete eladta lifetime-os tulajdonrészét.

Pénteken immáron a LifeTime Media Kft. gondozásában jelenik meg a BBC GoodFood Világkonyha című lap idei első száma. Az Immediate Media Companyval kötött szerződés értelmében az idei évtől a LifeTime Media jogosult nemcsak a magyar piacon már 2012 óta jelenlévő gasztronómiai magazin kiadására, hanem a 2018-ban indult BBC TopGear megjelentetésére is.

A már 30 éve sikeresen működő Literatura Medica 2016 júliusában vette fel a LifeTime Media nevet. Az elismert és sikeres orvosi szaklapportfólió folyamatos fejlesztése mellett a kiadó célul tűzte ki egy jelentős fogyasztói magazin és digitális portfólió kiépítését. A

„Ez utóbbi területen hatalmas lépés két ilyen ismert, jelentős médiaértékkel bíró magazin kiadása” – mondta Cserni Tímea, a kiadó ügyvezető igazgatója és tulajdonosa.

„A BBC GoodFood és a BBC TopGear nagyon izgalmas, új kihívást jelent mindannyiunk számára. Hiszünk abban, hogy a 30 év alatt felhalmozott kiadói tudás és csapatunk magazinpiacon szerzett tapasztalata révén sikerre fogjuk vinni a két lapot” – tette hozzá Cserni.

A lapok egyébként nem ismeretlenek a kiadó csapatának: a BBC GoodFoodnak 2015 óta, a BBC TopGearnek pedig a 2018-as indulása óta a hirdetési és szponzori felületeit a LifeTime Media Sales House értékesíti.

BBC GoodFood
BBC GoodFood

„Sokszor kérdezik, miért érdemes ma gasztrolapot vásárolni, amikor tele az internet ingyenes receptekkel. Erre könnyű válaszolni: a BBC GoodFood nemzetközi ételei bombabiztosak. Az angol anyacég ugyanis háromszor lefőzi a fogásokat, mielőtt publikálja. A magyar anyagokban ugyanilyen bátran bízhatunk, hiszen szakács, cukrász, pék és tapasztalt bloggerek készítik mindegyiket, dietetikusunk tanácsai szintén jól követhetőek. A receptek pontosak, a fotók gyönyörűek, az arculat letisztult. Hétvége rovatunkban további olvasnivalókat találhatnak: tárcát, riportot és interjút. Nagy örömünk, hogy állandó szerzőink között tudhatjuk Dragomán György írót és 2020-tól Mautner Zsófit, számtalan szakácskönyv szerzőjét. A magyar magazin alcíme: Világkonyha. A LifeTime Mediának köszönhetően most új tájakra utazhatunk, hogy együtt belekóstolhassunk a nemzetközi konyhák javába”

– mondta el Szemere Katalin, a magazin főszerkesztője.

„Száguldás, szerelem, szenvedély, és persze sportkocsik és luxusautók gazdag kollekciója, ezt nyújtja a TopGear: a legfantasztikusabb autóvilágot a legexkluzívabb modellekkel, sztár dizájnerekkel és topversenyzőkkel” – emelte ki Boros Jenő, a lap főszerkesztője.

„A TopGear a legek magazinja, globális elismertségét jelzi, hogy elsőként jut exkluzív információkhoz és elsőként teszteli a legújabb, legritkább, legdrágább és leggyorsabb sportkocsikat, sokszor versenypályákon, olykor egzotikus környezetben, és mindig igényesen megfényképezve, testközelbe hozva a kedvenceket – még azok számára is, akik eddig nem voltak az autók megszállottjai.” „Titok? Az nincs! Egyszerűen profik kellenek minden szinten, garancia erre a kiadó, a szerkesztőcsapat és a fotókat kiválóan tálaló nyomda, meg persze a minőségi tartalom” – tette hozzá a főszerkesztő.

BBC TopGear magazin
BBC TopGear magazin

A TopGear nyolcszor, a GoodFood évente tízszer jelenik meg

A BBC GoodFood évi 10 alkalommal (július-augusztusban és december-januárban összevont számmal), a hónap utolsó péntekén jelenik meg.

A BBC TopGear pedig 8 lapszámmal jelentkezik, melyből az első 2020. február 28-tól lesz elérhető kioszkokban, szuper- és hipermarketekben és töltőállomásokon.

Változott a LifeTime Media tulajdonosi háttere

A LifeTime Media életében egyébként más változás is történt. A Media1 megtudta, hogy december végén eladta a tulajdonrészét a cégben Ruszkai Nóra, a Sanoma Media Budapest egykori vezérigazgató-helyettese, a LifeTime Media volt ügyvezető igazgatója.

Ruszkai Nóra telefonon megerősítette a Media1-nek a változást. Azt mondta, miután egy ideje egy fejvadász cégnél dolgozik és vállalatvezetők kiválasztásában vesz részt, így már nem jutott ideje, hogy a LifeTime Mediával foglalkozzon. A cégben így Cserni Tímea 100 százalékos tulajdonrésszel rendelkezik.

Ruszkai Nóra (balra), Kürti István, Cserni Tímea (LifeTime Media)
Ruszkai Nóra (balra), a volt ügyvezető és társtulajdonos, Kürti István operatív vezető és Cserni Tímea, a LifeTime Media ma már egyedüli tulajdonosa és ügyvezetője

További hírek olvashatók a Media1 sajtó rovatában, ahol ma számoltunk be arról is, hogy Lakatos Márk kreatív igazgató lett az InStyle című lapnál, valamint új főszerkesztőt is kinevezett a magazin kiadója, a Marquard Media Magyarország.

Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások