Négy esküvő és egy temetés - az RTL Most+ időszakos filmcsatorna kínálatában

Időszakos filmcsatornával bővül az RTL Most+

Az időszakos filmcsatornán lesz látható a Trónok harca sztárjának új sorozata, a Négy esküvő és egy temetés sorozatváltozata is, melynek főszerepét a Trónok harcában világhírűvé vált Nathalie Emmanuel játssza.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

December 2-től, azaz mától elérhető az RTL Most+ felhasználói számára a Négy esküvő és egy temetés (Four Weddings and a Funeral) című film alapján készült új sorozat, melyet – Magyarországon először – csak az említett digitális felületen lehet megnézni.

A tíz epizódból álló széria főszereplői egy mesébe illő londoni esküvőre érkeznek, hogy aztán az oltárnál elhangzó, korántsem oltári bejelentés egy zűrzavaros évbe hajszolja az életüket. A sorozat nézőit szerelmek, összetört szívek, egy politikai botrány, négy esküvő és egy temetés várja. A sorozat női főszereplője a Trónok Harca Missandei-eként világhírűvé vált Nathalie Emmanuel.

A sorozatból egyelőre az első három epizód érhető el mától az RTL Most+ felületen, de ezt követően hétfőnként további két-két részt élesítenek. A sorozat három záró epizódja december 21-én, 22-én, illetve 23-án jelenik meg az internetes platformon.

Az RTL Magyarország hétfőn jelentette be az is, hogy egy időszakosan elérhető, filmes tematikájú pop-up csatornával is bővül az RTL Most+ kínálata.

Az érdeklődők az időszakos internetes csatornán a közelmúlt magyar filmalkotásai – mint a Budapest Noir, az Isteni műszak, vagy éppen a Jupiter Holdja – mellett olyan örökzöld közönségkedvencet is megtalálhatnak a kínálatban, mint a Különben dühbe jövünk. A mintegy 120 darab, összességében közel 250 órányi tartalom folyamatosan, hétről hétre élesedik a platformon: az időszakos kínálatot 2020. január 5-ig érhetik el az RTL Most+ felhasználói.

Az RTL Most + szolgáltatás egyébként mától a Vodafone-UPC előfizetői számára is elérhetővé vált.

Borító: A Négy esküvő és egy temetés sorozatváltozata

Szóljon hozzá!

Orbán Viktor miniszterelnök (j) és Marjan Sarec szlovén kormányfő kezet fog a hivatalos tárgyalásuk után tartott sajtótájékoztatón Budapesten, a Karmelita kolostorban 2019. október 28-án.

Erősödnek Szlovéniában az Orbán Viktorhoz közeli, a TV2-t is tulajdonló nagyvállalkozóval kapcsolatos aggályok a Planet TV felvásárlása kapcsán, eközben csúszik az ügylet jóváhagyása

A legfrissebb hírek szerint a szlovén állami tulajdonban lévő Telekom Slovenije Felügyelőbizottságának tagjai nem hagyták jóvá csütörtökön azt a döntést, amelynek alapján a TV2 tulajdonosa veheti meg a Planet TV-t. A szlovén sajtóban eközben erősödőben vannak azok a hangok, hogy mit is akarnak Orbán Viktor köreibe tartozó személyek a szlovén médiával, illetve beszámolnak arról is, hogy Magyarországon állami hirdetésekkel tömték ki a veszteséges TV2-t.

A Magyar Parlament

A tiltakozás ellenére elfogadták a kata szigorítását: rosszul járnak az újságírók, a weblaptulajdonosok, a fuvarosok, az ügyvédek és sokan mások

A pénteken elfogadott jogszabályi rendelkezés alapján jövőre, ha egy katás vállalkozás egy év alatt 3 millió forintnál magasabb összegű bevételre tesz szert ugyanazon üzleti partnerétől, akkor azt extrém mértékű, 40 százalékos büntetőadóval sújtják a kata fix összegén felül. Megszűnik továbbá a kettős katázás lehetősége és sor más, a vállalkozók szempontjából rendkívül előnytelen változás is jön, miközben kivételezni fognak az állam beszállítóival. A változások nagyon kedvezőtlenül érintik a média szektort is.

Bodolai László, az Index.hu Zrt. elnöke, a Magyar Fejlődésért Alapítvány kuratóriumi elnöke

Az Index.hu Zrt. elnöke pontosítást kért a 444-től, és azt, hogy „ne működjön közre az Index szétverésében”

Bodolai László a 444-hez és a Media1-hez is eljuttatott jegyzőkönyvi részlettel igazolva látja, hogy szerinte nem igaz, amit tegnap a 444 írt az Index.hu Zrt. kapcsán. Az Index elnöke több kört is futott már a 444.hu-nál, először a szerzőnél, majd a főszerkesztőnél és a 444-et működtető Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatónál is, hogy pontosítsák az írást, illetve ahogy Bodolai fogalmazott, „ne működjön közre az Index szétverésében”. Bodolai azonban állítja: nem kapott választ. Ezt a 444 munkatársa is megerősítette a Media1 érdeklődésére, de azt is elmondta, miért.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!