A Target Media Sales értékesítési vezetői pozícióját mától betöltő Balla Péter több mint tíz éves tapasztalattal rendelkezik rádiós területen. Pályafutását 2008-ban a Gazdasági Rádiónál (mai nevén Trend FM) kezdte, majd 2011-ben csatlakozott a Target Mediához, a 90.9 Jazzy és a Klasszik Rádió 92.1 kizárólagos médiaértékesítő cégéhez. Az elmúlt nyolc évben key account managerként a két rádió kulcsügyfeleivel dolgozott együtt.
„Új pozíciómban egyik első kiemelt projektem a megújult Klasszik Rádió 92.1 értékesítési stratégiájának kidolgozása lesz. Emellett természetesen klasszikus sales vezetői feladatokat látok majd el, az értékesítést támogató adminisztrációs munkát, a két rádiót érintő promóciókat, kitelepüléseket felügyelem. Célom, a stratégiai együttműködések bővítése, az értékesítési csapat hatékonyságának, és ezen keresztül a két rádió piaci részesedésének növelése” – idézi a kinevezése kapcsán Balla Pétert a Target Media közleménye.
Az értékesítési vezetői pozíciót az elmúlt hat évben betöltő Varga Ramóna új területen építi tovább karrierjét – áll a közleményben.
További személyi hírek találhatók a Media1 Karrier rovatában.