Telenor

Telenor: Új márka- és marketingkommunikációs igazgató

Dolezsai Gergely lett az új vezető.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Dolezsai Gergely tölti be szeptember 2-tól a Telenor Magyarország márka- és marketingkommunikációs igazgatói posztját.

A szakember felel a Telenor és a Hipernet márkákért, a vállalat marketingkommunikációjáért.

Dolezsai Gergely a Telenorhoz az OTP Banktól érkezett, ahol tizenegy évet töltött el.

Dolezsai Gergely, a Telenor új márka- és marketingkommunikációs igazgatója
Dolezsai Gergely, a Telenor új márka- és marketingkommunikációs igazgatója

Dolezsai Gergely a Márkamenedzsment és Marketingkommunikációs Főosztály vezetőjeként az OTP márka fejlesztéséért, valamint a bankcsoport imidzs- és üzlettámogató kommunikációjáért felelt. A nevéhez fűződik többek között a fiataloknak szóló OTP Junior és a vállalkozói szegmenst célzó OTP Business építése. Dolezsai ezt megelőzően öt évet töltött el a MOL-nál, ahol törzsvásárlói programok, valamint a kúthálózat és az termékportfolió marketingjével foglalkozott.

A szakember a PTE KTK marketing szakán szerzett mesterdiplomát, pályafutását pedig reklámügynökségi oldalon kezdte: az Ogilvy-nél ügyfélkapcsolati területen gyűjtött tapasztalatot.

Szóljon hozzá!