Telenor

Telenor: Új márka- és marketingkommunikációs igazgató

Dolezsai Gergely lett az új vezető.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Dolezsai Gergely tölti be szeptember 2-tól a Telenor Magyarország márka- és marketingkommunikációs igazgatói posztját.

A szakember felel a Telenor és a Hipernet márkákért, a vállalat marketingkommunikációjáért.

Dolezsai Gergely a Telenorhoz az OTP Banktól érkezett, ahol tizenegy évet töltött el.

Dolezsai Gergely, a Telenor új márka- és marketingkommunikációs igazgatója
Dolezsai Gergely, a Telenor új márka- és marketingkommunikációs igazgatója

Dolezsai Gergely a Márkamenedzsment és Marketingkommunikációs Főosztály vezetőjeként az OTP márka fejlesztéséért, valamint a bankcsoport imidzs- és üzlettámogató kommunikációjáért felelt. A nevéhez fűződik többek között a fiataloknak szóló OTP Junior és a vállalkozói szegmenst célzó OTP Business építése. Dolezsai ezt megelőzően öt évet töltött el a MOL-nál, ahol törzsvásárlói programok, valamint a kúthálózat és az termékportfolió marketingjével foglalkozott.

A szakember a PTE KTK marketing szakán szerzett mesterdiplomát, pályafutását pedig reklámügynökségi oldalon kezdte: az Ogilvy-nél ügyfélkapcsolati területen gyűjtött tapasztalatot.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

ITBN 2019

Jön az ITBN, álhírekkel és médiás workshoppal

Az idén már 15. alkalommal megrendezendő Informatikai Biztonság Napján a budapesti Groupama Arénában több ezer érdeklődő gyűlik össze, hogy a kiberbiztonság aktuális kérdéseiről szerezzen információkat. Lesz médiás workshop is.

Steiner Kristóf, a Kristóf’s Kitchen in The Studios leendő műsorvezetője és Nimród Dagan

Steiner Kristóf YouTube-on indít műsort

Tizenegy év után vegán gasztroformátummal tér vissza műsorvezetőként Steiner Kristóf, a címe: Kristóf’s Kitchen in The Studios. A műsort azzal a céggel közösen készíti, amelyik az RTL Klub kutyás műsorát is gyártja.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!