Paul Rehrig, az Eurosport Digital új vezérigazgatója

Új vezérigazgató az Eurosport Digital élén

Az AMC-től érkezett az új vezető a sportcsatorna internetes részlegéhez.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Paul Rehrig lett az Eurosport Digital vezérigazgatója, jelentette be a Discovery Networks.

Az új vezető az Eurosport fogyasztóknak szóló digitális termékeinek és szolgáltatásainak fejlesztéséért és irányításáért felel majd.

Paul Rehrig a Discoveryhez és az Eurosporthoz az AMC Networkstől érkezik, ahol közel nyolc évig digitális és üzletfejlesztési ügyvezető alelnökként ő felelt az AMC Networks globális digitális partnerkapcsolataiért és a közvetlen fogyasztói előfizetéses szolgáltatásokért. Pozíciójában csapatával két jelentős digitális VOD-szolgáltatást – a Sundance Now-t és a Shuddert – is elindított.

A Discoverynél Rehrig felügyeli az Eurosport fogyasztóknak szóló digitális termékeinek fejlesztését, beleértve az egész Európára kiterjedő sport-streaming szolgáltatást és applikációt, az Eurosport Playert, illetve az Eurosport online sportoldalát, a havonta több mint 30 millió egyedi felhasználót kiszolgáló Eurosport.com-ot. Az új vezető közvetlenül Peter Faricy-nek, a Discovery globális DTC (fogyasztóknak nyújtott szolgáltatásokért felelős) vezérigazgatójának felel.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy a csapatunk ilyen kiemelkedő vezetővel bővül, aki világszerte sikerrel indított be és működtetett közvetlenül a fogyasztóknak szóló szolgáltatásokat és termékeket. Paul a tökéletes választás az Eurosport Digital csapatának vezetésére” – mondta Peter Faricy. „Paul gondoskodni fog arról, hogy az Eurosport – kihasználva a jövő izgalmas lehetőségeit – olyan immerzív többképernyős szolgáltatásokat és élményeket nyújtson, amelyek táplálják az emberek szenvedélyét, és bevonják a sportrajongók globális közösségeit.”

„Lenyűgöző, ahogy az Eurosport innovatív digitális vezetővé vált a sport területén a Discovery irányítása alatt. Nagy felelősség a sportrajongók számára műsorokat és tartalmakat biztosítani Európa-szerte, és örülök, hogy ilyen világszínvonalú csapatot vezethetek” – mondta Paul Rehrig. „Hatalmas lehetőséget rejt magában az Eurosport digitális termékei által nyújtott élmények fokozása és bővítése. A rajongók mélyebb bevonása, a közönség és az előfizetői tábor növelése a régióban számos innovatív módszerre ad lehetőséget.”

Az Eurosport Digital szolgáltatásait – a világ legnagyobb sporteseményeihez kapcsolódó élő közvetítéseit, on-demand videós tartalmait, híreit és eredményeit – több millió rajongó használja. A következő 12 hónap jelentős eseménye a 2020-as tokiói olimpia lesz, amelynek minden percébe az Eurosport biztosít exkluzív digitális hozzáférést Oroszország és Franciaország kivételével Európa-szerte. Emellett az év során más prémium sportágak élő eseményei is itt lesznek elérhetők: többek között több mint 2500 órányi élő kerékpársport 200 napon keresztül, az összes tenisz Grand Slam-torna minden mérkőzése, illetve a téli sportszezon minden fontosabb világbajnoksága és világkupája.

További karrierhíreket találnak a Media1 Karrier rovatában.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Gárdony, Velencei-tó

Ezért hal le a Velencei-tónál és sokszor a Balatonnál a mobilinternet hétvégente

A most még a T-csoporthoz tartozó, a Telekom vállalati ügyfeleket kiszolgáló leányvállalata, a T-Systems írásba adta, hogy nem tud mit kezdeni vele, hogy hétvégente sokszor 0 közelébe zuhan a mobilinternet sebessége a turisztikailag kiemelten fontos Velencei-tó egyes területein. A cégnél időnként a főnökséget okolják, és azzal próbálják vigasztalni az érintetteket, hogy a Balatonnál is gondok vannak a hálózat alultervezettsége miatt.