Balázs Barbara üzletfejlesztési és értékesítés támogatási igazgatóként, Erdélyi Eszter az új online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetőként folytatja az Atmediánál a pályafutását.
Az Atmedia bejelentette azt is, hogy a február végén megüresedett tévés értékesítési vezetői pozícióra az OMD-től érkezett Kosaras Klaudia.
Elődje, Tilki Zoltán az Atmediánál kilenc évet töltött tévés értékesítési vezetőként, de február végén saját kérésére távozott a kereskedőháztól.
A kormányközeli érdekeltségű reklámértékesítő ház, az Atmedia értékesíti körülbelül 40 tévécsatorna – köztük többek között a TV2 és az MTVA-csatornák – reklámidejét, valamint amióta a napokban tovább bővült a portfóliójuk, nagyjából ugyanennyi hazai weboldal reklámfelületét.
Balázs Barbara
Az Atmedia közleménye szerint Balázs Barbara 2016-ban értékesítési csoportvezetőként csatlakozott az Atmediához, majd a közelmúltban nevezték ki üzletfejlesztési és értékesítés támogatási igazgatónak.

A szakember médiás karrierjét a kétezres évek elején az RTL Klubnál kezdte, majd a ZenithOptimedia munkatársa lett. Médiatervezőként ATL, online és offline kampányok tervezésében, kiemelt ügyfelek kezelésében, kutatási feladatokban szerzett jelentős tapasztalatokat. Ezt követően az Index.hu Zrt.-nél értékesített online-t, majd a TV2 Csoportnál a nagy ügynökségi és direkt sales terület csoportvezetőjeként felelt a cégcsoport üzleti céljainak eléréséért. 2016-ban értékesítési csoportvezetőként érkezett az Atmediához, ahol 2018 októberétől új kihívást kapott üzletfejlesztési és értékesítés támogatási igazgatói kinevezésével.
Többek között Balázs Barbara feladata optimalizálni a piaci és a csatorna partnerek igényeit a belső kiszolgálás lehetőségeivel, illetve ha szükséges, új üzleti lehetőségek fejlesztésével.
Erdélyi Eszter
Tavaly májusban érkezett Erdélyi Eszter az Atmediához, és a kereskedelmi és portfólió igazgatóságon belül novemberben nevezték ki az online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetőnek.
A szakember karrierjét 2003-ban a Boomerang Mediánál kezdte, majd kiemelt ügyfélkapcsolati menedzserként dolgozott a Danubius Sales House-nál, ahol rádiós piaci tapasztalatot a Danubius és a Roxy Rádió reklámértékesítésével szerzett. Online hirdetésértékesítéssel először az Index.hu Zrt.-nél foglalkozott szintén kiemelt ügyfélkapcsolati menedzserként. Az Atmediához is az online értékesítési csapatba érkezett 2018-ban.

Bár csak most kommunikálták a sajtóban, Erdélyi Esztert online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetőnek már tavaly novemberben kinevezték, akkor, amikor a vállalatnál másfél éve elindított üzletág megújította stratégiáját és letisztult portfóliójának fejlesztésében kiemelt hangsúlyt kapott a jogtiszta videós tartalom dinamikus növelése.
Kosaras Klaudia
Kosaras Klaudia értékesítési vezetőként az OMD-től érkezett márciusban a vállalathoz, ahol Lengyel András kereskedelmi és portfólió igazgató helyettese lett. A szakember a pályafutását 2004-ben, a BGF Külkereskedelmi Főiskola elvégzése után az OMD-nél kezdte, ahol tizennégy évet töltött el.
Kosaras Klaudia ügyvezető igazgató helyettesként az ügyfélkapcsolati csapatok szakmai vezetésért és fejlesztéséért, a new business projektekért illetve a kapacitás menedzsmentért felelt a váltást megelőző években.
