18 év után névváltással és márkamegújítással kezdi a tavaszt a Wellness magazin és wellnesscafe.hu – derül ki az életmód magazin honlapjáról.
Az átmárkázás után a nyomtatott lap Well&fit magazin névre váltott és ma került a polcokra, és ezzel egy időben wellandfit.hu néven megújult az online platform is.
A megújítás célja, hogy a magazin és az online platform közötti összefonódást tovább erősítse, és a Fitt! rendezvénysorozattal együtt egy új, önálló brandként biztosítsa az olvasók minél hatékonyabb és szerteágazóbb elérését.
Nem elégedettek a nők önmagukkal
A megújulást egy több mint ezer 17-65 éves női internetező részvételével készített reprezentatív kutatás előzte meg, amely kitért arra is, hogy a nők hogyan tekintenek önmagukra és életmódjukra. A válaszokból kiderült, hogy a megkérdezettek mindössze 4 százaléka elégedett magával teljes mértékben. A célok tekintetében a kitöltők 30 százaléka jelölte meg a fogyást, míg 51 százalékuk számára fontosabb, hogy végre jobban érezzék magukat a bőrükben.
A Well&fit alkalmazkodik a megváltozott igényekhez, így tartalmainkban a fogyókúra mellett olyan életmódbeli tanácsokat, self-coaching eszközöket és sikertörténeteket is megjelenít, amelyek további motivációt nyújtanak az olvasóknak. A felmérésből kiderült az is, hogy a rendszeresen sportolók 75 százaléka saját maga állítja össze az edzéstervét, amihez magazinokból, online- és videómegosztó oldalakról, valamint DVD-kből merít ihletet.
A Well&fitnél a célunk, hogy különböző egészség-, életmód- és mozgáskihívásokkal, illetve videós tartalmakkal támogassuk az olvasókat, és szakmai segítséget nyújtsunk az érdeklődők számára. A névváltással egyidőben új rovatok érkeznek a magazinba és az online felületre egyaránt, a wellandfit.hu-n pedig dietetikus által összeállított étrendekkel és egy edzőkereső adatbázissal is várjuk az olvasókat
– ígérik a honlapon.