Fenyő Balázs, a Central Médiacsoport új CTO-ja. fotó: Central Médiacsoport

A 444-től igazolt új menedzsmenttagot a Central Médiacsoport

Fenyő Balázs lett a Central Médiacsoport technológiai igazgatója.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Idén márciustól Fenyő Balázs, a 444.hu kiadójától,  a Magyar Jeti Zrt.-ről érkező szakember látja el a Central Médiacsoport technológiai igazgatói feladatait. Fenyő Balázs a Central Médiacsoport menedzsmentjébe is bekerül.

A Central Médiacsoportnál a technológiai igazgatói (CTO) pozíció eddig nem létezett, azt több, korábban egymással párhuzamosan működő menedzseri terület összevonásával alakították ki. Így a jövőben Fenyő Balázs kiemelt feladata a cégcsoport teljes IT operációjának felügyelete és további fejlesztése, beleértve az IT üzemeltetés, az adatvédelem és a szerverüzemeltetés területeket is.

Fenyő Balázs egyébként korábbi munkái során teljes IT rendszertervezés és üzemeltetés mellett online médiatermékek fejlesztésével is foglalkozott. Közgazdász végzettséggel rendelkezik, jelenlegi kinevezése előtt 18 évet töltött az online médiában. Pályakezdőként a Webigennél kezdett dolgozni tanácsadói munkakörben, majd 2004-től az index.hu fejlesztési vezetőjeként irányította a portál technológiai innovációit és üzemeltetési feladatait. 2013-tól lett a 444.hu-t üzemeltető Magyar Jeti Zrt. operatív vezetője, idézte fel a Central Médiacsoport.

„A Central Médiacsoport stratégiája 2018-tól az erős márkáink piaci pozíciójának továbbépítéséről és az adatvezérelt fejlesztésekről szól. Balázstól azt várjuk, hogy az egyre komplexebbé váló kiadvány portfoliónk fejlesztéséhez elengedhetetlenül szükséges IT folyamatok és rendszerek zavartalan működését biztosítsa, és alapot teremtsen az előttünk álló további IT beruházásokhoz”

– nyilatkozta Mészáros Kinga, a Central Médiacsoport vezérigazgatója a kinevezés kapcsán.

„A Central kiadványai mindig is élenjáró szereplői voltak a hazai médiapiacnak. CTO-ként különösen motiváló számomra agilis környezet kialakítása a fejlesztési folyamatok támogatására, ami eredményesebbé, és hatékonyabbá teszi a cégcsoport innovációs folyamatait, így végső soron a kiadványaink még magasabb minőségben fogják tájékoztatni és szórakoztatni az olvasókat”

–mondta el Fenyő Balázs.

A Central Médiacsoporthoz tartozik például a Nők Lapja és a Nők Lapja Café, a Story, a Best, a 24.hu, a Startlap, a Cosmopolitan, a Marie Claire.

Kiemelt kép: Fenyő Balázs, a Central Médiacsoport új CTO-ja. Fotó: Central Médiacsoport

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Netflix Caspar Camille, Unsplash

Nagyot csökkent a Netflix népszerűsége Amerikában

Nyolc év után először visszaesett az amerikai Netflix-előfizetők száma, az országhatáron kívül pedig nem a vártnak megfelelő ütemben bővült a Netflix előfizetői tábora. Az üzleti eredmények tekintetében is visszaesés látszik, miközben nő a verseny. Nem csoda, hogy ezt a tőzsdén a befektetők is rosszul fogadták.

MOL Bubi pontok és a szabad kapacitás a Google Térképen fotó: képernyőkép / Media1.hu

Újdonság a Google Térképen

Ezentúl a MOL Bubi közösségi kerékpárkölcsönzőkben elérhető szabad biciklik száma is látszik az internetes keresőóriás térképén.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!