fbpx
Central Médiacsoport

Új mobilapplikáció a Central Médiacsoporttól

A Central Magazinok elnevezésű applikáció a kiadó 50 nyomtatott lapjához kapcsolódik.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Central magazinok néven új mobilapplikációval jelentkezett a Central Médiacsoport. A Story, a Best, a Nők Lapja, az Elle, a Meglepetés, a Színes RTV, a Cosmopolitan, a Marie Claire és még számos magazin kiadója az új alkalmazással a kiadó 50 lapból álló print portfóliójával kapcsolatos tájékozódást szeretné segíteni.

Az app Apple iOS-re és Androidra is elérhető. Egy üzleti applikációról van szó, ami Dévay Gabriella magazinértékesítési csoportvezető és Erdélyi Péter kereskedelmi marketingvezető szavai szerint főleg a médiatervezési munka hatékonyabbá tételét szolgálja.

„A Central magazinok nevű applikáció a hirdetők eligazodását segíti. Ugyan nem váltja ki a klasszikus médiatervezési eszközöket, azonban az app segítségével könnyen elérhető minden Central magazinmárka leírása, azok legfontosabb mutatói, megjelenési időpontjai, tarifaáraik és különböző háttéranyagaik. GIF illusztrációk formájában tájékozódhatunk a magazinok egyedi technikai megoldásairól, különleges natív felületeiről, de természetesen elérhetők az anyagleadási paraméterek, termékfejlesztési hírek, integrált megoldások és az ÁSZF is.”

– mondta Dévay Gabriella.

„Az alkalmazás innovatív funkciója a kezdőképernyőn található targetálási lehetőség, amelynek segítségével korcsoportra, Esomar státuszra szűrhetünk, vagy éppen olvasói érdeklődés, magazin tartalom alapján is kereshetjük, hogy célcsoportunkat melyik Central magazinnal érjük el hatékonyan. Az eredmények ABC sorrendben jelennek meg, és a szűrés alapja minden esetben auditált forrásokra épített súlyozás.”

– tette hozzá Erdélyi Péter.

Az alkalmazás használói többek között azonnal értesülnek a Central kereskedelmi igazgatóság legfrissebb egyedi, kedvezményes üzleti ajánlatairól is, ha ezt a funkciót is kérik az applikáció használatakor.

A fejlesztést egyébként a Central házon belül végezte, a mobilmédiás csapatával (Central Mobil), bevonva a Central Online Megoldásokat.

Szóljon hozzá!