TISZA párt

MTVA (Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap)

Magyar Péter és a Mi Hazánk is feltételekhez köti, hogy részt vesz-e a köztévé vitáján

Míg Dobrev Klára (a DK-MSZP-Párbeszéd EP-listájának vezetője), Deutsch Tamás (a Fidesz listavezetője) és Donáth Anna (a Momentum listavezetője) azt üzente, hogy mindenképpen elmegy a közmédia nemrég bejelentett, mégiscsak megrendezendő vitájára, Magyar Péter (Tisza Párt) és Toroczkai László (Mi Hazánk) trükközéstől tart. Márki-Zay Péter (a Mindenki Magyarországa Néppárt listavezetője) is közleményt adott ki a tárgykörben.

MTVA / Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap, Kunigunda útja, Budapest.

Mégis lesz választási vita a köztévén?

Az MTVA „megkezdte egy nyilvános vita megszervezését az EP-választáshoz kapcsolódóan” – írja a DK-nak küldött levelében Papp Dániel, az MTVA vezérigazgatója.

Magyar Péter beszédet mond

Magyar Péter ultimátumot adott az MTVA-nak

A Tisza Párt politikusa 10 napos ultimátumot adott a köztévének: ha nem biztosítanak adásidőt az európai parlamenti választások listavezetőinek televíziós vitájához, demonstrációt szervez a Kunigunda útjára.

Magyar Péter

Magyar Péter testvére tovább szolgálja a NER-médiát, miközben ő a politikus sajtósa

Bár a napokban eltüntették Magyar Márton, Magyar Péter testvérének nevét a Fidesz-közeli, az Indexet is tulajdonló Indamedia médiacsoporthoz tartozó Economx impresszumából, a Media1 érdeklődésére a Mészáros Lőrinc-közeli médiacsoportnál elismerték, hogy továbbra is dolgoznak Magyar Mártonnal. Mindez azért is érdekes, hiszen Magyar Márton a TISZA Párt alelnökének és a Talpra magyarok alapítójának, Magyar Péternek a sajtósa is, így kettős szerepkörbe került. A NER-es médiacég új, meg nem nevezett munkakörbe helyezte át.

Magyar Péter Facebook-oldala 250 ezer követővel

Magyar Péter átlépte a negyedmillió követőt – egyes mutatókban máris leveri Orbánt és a Megafon tagjait

Bár Magyar Péter csupán február második hetében lépett a nyilvánosság porondjára, máris 250 ezer követőt gyűjtött a Facebookon, többszörösen megelőzve ezzel minden jelentősebb jobboldali influenszert, akik ráadásul százmilliós nagyságrendű hirdetési pénzekkel támogatták meg az online jelenlétüket ugyanezen időszakban. Magyar Péter márciusban már több mint kétszer annyi interakciót tudhatott magáénak a Facebookon (körülbelül harmadannyi poszttal), mint Orbán Viktor kormányfő és Szijjártó Péter külügyminiszter együttesen. A Megafonban pedig a hatalmas költések ellenére sem akad senki, akinek a követőszáma akár csak megközelítené Magyarét. Ha ez a trend folytatódik, hatalmas átrendeződésnek lehetünk szemtanúi a közösségi médiában.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások