
Digitálisra váltott az Otthonok és Megoldások magazin
A Fundamenta kiadványa a digitális átállás részeként egy podcast műsort is indít Dorogi Gabriella műsorvezetésével.
A Fundamenta kiadványa a digitális átállás részeként egy podcast műsort is indít Dorogi Gabriella műsorvezetésével.
Azzal vádolják a techcéget, hogy az alkalmazásai függőséget okoznak és használatukkal közvetlenül hozzájárulnak a fiatalok mentális egészségének károsodásához.
A Media1 nemrég egy budapesti konferencián járt, amelyet a FIPP International és annak tagszervezete, a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) közösen tartott a Párisi Udvar Hotelben, ahol neves hazai és külföldi szakemberek tartottak előadást a lapkiadás helyzetéről és a magazinkészítés jövőjéről. Itt, a rendezvény exkluzív médiapartnereként lehetőségünk nyílt interjút készíteni Jemes Hewes-zal, a FIPP vezérigazgatójával.
Ezúttal nemcsak a képernyőn, hanem az életében is nagy változások várnak az RTL-en újra futó napi sorozat, a Keresztanyu sztárjára.
A Twitter utódja után immár a Facebook és a TikTok üzemeltetőinél is vizsgálja az EU, hogy mit tesznek az erőszakos Hamász-videók és az izraeli-palesztin konfliktusról szóló dezinfromációk terjedése ellen.
A Meta, az X és a TikTok után a Google-t tulajdonló Alphabet vezetője, Sundar Pichai is figyelmeztető levelet kapott az Európai Unió biztosától, Thierry Bretontól a YouTube-on terjedő terrorista propaganda és egyéb illegális tartalmak miatt.
Hiába töröltek a Hamászhoz köthető több száz fiókot a Twitter utódján, az Európai Bizottság akár büntetést is kiszabhat, ha további eljárást indít a platformon terjedő dezinformációk nem megfelelő kezelése miatt.
A Meta már régóta tervezi, hogy reklámmentes lehet az általa működtetett Facebook és az Instagram annak, aki hajlandó fizetni ezért, és már a kínai kézben lévő TikTok is elkezdte tesztelni az előfizetéses verzió tesztelését.
Bár Tóth Bettina, a volt fidelitasos influenszer fotókkal is dokumentálta a nézettségvásárlásra, illetve kamuprofilok használatára utaló eseteket, mégis meglehetősen rövid és hiányos választ adott Havasi Bertalan, a miniszterelnök sajtófőnöke, amikor arról kérdezte a Media1, mi történt Orbán Viktor TikTok-oldalán, amikor többször, csalásgyanús módon hirtelen és drasztikusan töredékére estek vissza a kormányfő videóinak nézettségi mutatói.
A Sztárban sztár leszek című, a TV2 showműsorát népszerűsítő videókban a miniszterelnök és fideszes politikusok próbálnak dalszövegekből idézni. Nem ez az első alkalom, hogy a TV2 és Orbán Viktor egymást próbálja népszerűsíteni.