televízió

Balogh Levente (Az álommeló) és Herman Péter Pierre (RTL)

„A televízió egy nagyon jó platform számomra” – Interjú Balogh Levente üzletemberrel és Herman Péterrel, az RTL kreatívigazgatójával

Balogh Levente, az egyik legsikeresebb magyar nagyvállalkozó, a Szentkirályi Ásványvíz alapítója, emellett mint a Media1.hu-nak elárulta, mostanra mintegy 30 cégnek is tulajdonosa. Nemrég a Cápák között című sikeres üzleti reality után, ahol befektetési célpontokat keresnek, Az álommeló című televíziós műsorban is fontos szerepet kapott, ahol a televízió nyilvánossága előtt keresi elnöki asszisztensét. Vele készült interjúnkból kiderül, hogyan tudja összeegyeztetni a tévézést, az üzleti reality-kben való szerepléseit az üzletemberi teendőkkel, valamint több más érdekességet is elárult. Herman Péterrel, az RTL drámai és szórakoztató műsorokért felelős kreatívigazgatójával is beszélgettünk, aki például azt is elárulta, hogy a műsort már 16 éve meg akarták csinálni, méghozzá a néhai Andy Vajnával, a TV2 későbbi tulajdonosával, de megválaszolta azt is, hogy az eredeti külföldi formátummal (Apprentice) szemben Magyarországon miért napi és nem heti gyakorisággal van képernyőn Az álommeló.

Boldog kisgyerekek csoportja otthon tévét néz.

Órákat töltenek a gyerekek a tévé előtt, sokan este is ott vannak a médiahatóság szerint

A gyerekek médiafogyasztása – és ezen belül a tévénézés – fontos szerepet tölt be a jövő generációjának formálásában. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbízásából 2022 őszén készült, a Media1-hez eljuttatott elemzésből kiderül: bár a tévé évről évre egyre kevesebb gyereket ért el egy átlagos napon, a nézett idő mégsem csökkent. Ráadásul sokan este is tévéznek.

tévé, tv

Egyesülnek a magyar kis és közepes méretű kábelszolgáltatók szövetségei, miközben sokasodnak a viharfelhők a fejük fölött, és az áremelés is elkerülhetetlennek látszik

Egyesülni készül két hazai, a kis és közepes méretű kábelszolgáltatókat tömörítő szakszövetség, a Magyar Kommunikációs Szövetség (MKSZ) és a Magyar Kábeltelevíziós és Hírközlési Szövetség (MKHSZ) – tudta meg a Media1 a szakszövetségek a héten megtartott gyulai kábelkonferenciáján. A konferencián elhangzott az is, hogy a forint drasztikus gyengülése, a magas infláció és az energiaválság miatt a fogyasztóknak várhatóan e terén is hamarosan áremelésre kell majd készülniük, hiszen maguk a médiaszolgáltatók a kábeldíj emelését tervezik.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások