tartozás

Az Index nagy összeggel tartozik a Nemzeti Együttműködés Rendszerének

A Media1 információi szerint még most is 180 millió forinttal tartozik az Index tulajdonosa, a Magyar Fejlődésért Alapítvány a fele részben Vaszily Miklós, a NER-közeli médiavállalkozó tulajdonában lévő Indamediának. A tartozás még évekkel ezelőtt, azokban az időkben keletkezett, amikor Simicska Lajos, a miniszterelnök volt barátja a Spéder Zoltán kormányközeli vállalkozótól megvásárolt Indexet az alapítványba helyezte. Miután az egyébként eredetileg jóval magasabb tartozásnak a Media1 megtalálta a nyomait, felhívtuk Bodolai Lászlót, az alapítvány kuratóriumi elnökét.

168 Óra

A bíróság befogadta a 168 Óra kiadója elleni felszámolási eljárásra vonatkozó kérelmet, de a vállalat azóta sem fizette ki volt főszerkesztő-helyettesét

Lakner Zoltán volt főszerkesztő-helyettes elmondása szerint még csak kifogást sem emelt az ellene kezdeményezett bírósági eljárás miatt a médiavállalat, sőt a kiadó a Fővárosi Törvényszékkel sem kommunikált. Ha nem történik valamilyen fordulat, a hetilap komoly bajba kerülhet. A kiadó nem válaszol a sajtómegkeresésekre sem.

Huth Gergely, a Pestisrácok főszerkesztője a HírTV Sajtóklubjában

A PestiSrácok ma átutalta a végrehajtást kilátásba helyező Juhász Péter sérelemdíját

Huth Gergely, a PestiSrácok című kormányközeli médium főszerkesztője erről a Media1 érdeklődésére nyilatkozott azután, hogy Juhász Péter ma reggel egy Facebook-posztban jelezte: mivel a Pestisrácok ügyvédjei által megjelölt november 10-i póthatáridőig sem kapta meg a médiacégtől a bíróság által számára megítélt sérelemdíjat, végrehajtást kezdeményez a kft. ellen.

168 Óra

Végrehajtók a 168 Óra kiadójánál

Tartozások miatt több végrehajtási eljárás is indult a 168 Óra kiadója ellen. Eközben ismét új ügyvezetőt kapott a hetilap kiadója, a Telegráf Kiadó Kft.

168 Óra

Felszámolás lehet a 168 Óra kiadója ellen, mert több havi bérrel tartozik

Lakner Zoltán, a hetilap távozó főszerkesztő-helyettese hónapokkal ezelőtti fizetését sem kapta meg, ezért felszámolási eljárás megindítását helyezte kilátásba a Köves Slomó nevével összefüggésbe hozható Telegráf Kft., a 168 Óra kiadója ellen.Több más 168 Órás szerző is panaszkodik, amiért nem kapta meg a jussát. Van, aki több éve várja a pénzét hiába.

Fiala János az ATV Egyenes Beszéd című műsorának vendégeként korábban

Fiala János: Nem bűnös pénzeket kapok, már Karácsony Gergely előtt is számláztam Zuglónak

A Media1-nek nyilatkozott a Civil Rádió műsorvezetője a 444 cikkéről, mely szerint Fiala élő adásban követelte, hogy fizesse ki a számláját a rádiós saját betéti társaságát támogató Karácsony Gergely vezette Zuglói Önkormányzat. Fiala nyilatkozata szerint ezek nem „bűnös pénzek”, de elismerte, nem elegáns élő adásban követelni a pénzt. Még sok minden mást is mondott.

Fühü.hu

Lázadnak a Fühü volt munkatársai

Kövesdy István főszerkesztő a Media1-nek nem tagadta a tartozást, amiről a hét volt újságíró nyílt levélben számolt be tiltakozásképp.