szentkirályi ásványvíz

Balogh Levente (balra) és Keserű Balázs, Az álommeló 1. évadának győztese

Balogh Levente közel egy évet késve beváltotta az ígéretét Keserű Balázsnak, de a cég nem áll túl jól

Mint ismert, Balogh Levente üzletember még tavaly nyáron múltidőt használva azt kommunikálta, hogy azért van szükség Az álommeló 2. évadára, mert Keserű Balázst, az 1. évad győztesét elnöki asszisztensből ügyvezető igazgatóvá léptette elő az egyik cégénél és a fiatalember ott résztulajdont is kapott, csakhogy ennek a bejelentésnek akkor nem volt nyoma a cégbíróságokon, ezért az egyik lap arra következtetett, hogy átverésről lehet szó. Ebben az ügyben jelent most egy újabb fejleményt, hogy Keserű Balázs lapunk tegnapi újbóli érdeklődésére elmondta: idén május végén megkapta a tavaly említett résztulajdont Balogh Levente egyik cégében és a társ-ügyvezető igazgatói kinevezésre is sor került. Közel egy év késéssel tehát mégis megvalósult Balogh Levente tavalyi bejelentése. A cég, a Víz Angyal Catering Kft. a pénzügyi beszámolója alapján azonban évek óta nincs túl jó állapotban: saját tőkéje negatívban van.

Balogh Levente (balra) és Keserű Balázs, Az álommeló 1. évadának győztese

Hazugsággal vádolják Balogh Leventét – Keserű Balázs elnöki asszisztens szerint megalapozatlanul

Az egyik internetes portál utánanézett a cégnyilvántartásban, hogy Keserű Balázs, Az álommeló című RTL-es reality műsor tavalyi, 1. évadának győztese tényleg ügyvezető igazgatója és résztulajdonosa lett-e egy olyan cégnek, amelynek Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz elnöke a tulajdonosa, és az derült ki, hogy szerte Európában nincs ilyen cég, nem igaz tehát, amit a most futó 2. évad tavaly augusztusi bejelentésekor kommunikált Balogh Levente. Keserű Balázst reagáltattuk az euroASTRA állításaira.

Balogh Levente (Az álommeló) és Herman Péter Pierre (RTL)

„A televízió egy nagyon jó platform számomra” – Interjú Balogh Levente üzletemberrel és Herman Péterrel, az RTL kreatívigazgatójával

Balogh Levente, az egyik legsikeresebb magyar nagyvállalkozó, a Szentkirályi Ásványvíz alapítója, emellett mint a Media1.hu-nak elárulta, mostanra mintegy 30 cégnek is tulajdonosa. Nemrég a Cápák között című sikeres üzleti reality után, ahol befektetési célpontokat keresnek, Az álommeló című televíziós műsorban is fontos szerepet kapott, ahol a televízió nyilvánossága előtt keresi elnöki asszisztensét. Vele készült interjúnkból kiderül, hogyan tudja összeegyeztetni a tévézést, az üzleti reality-kben való szerepléseit az üzletemberi teendőkkel, valamint több más érdekességet is elárult. Herman Péterrel, az RTL drámai és szórakoztató műsorokért felelős kreatívigazgatójával is beszélgettünk, aki például azt is elárulta, hogy a műsort már 16 éve meg akarták csinálni, méghozzá a néhai Andy Vajnával, a TV2 későbbi tulajdonosával, de megválaszolta azt is, hogy az eredeti külföldi formátummal (Apprentice) szemben Magyarországon miért napi és nem heti gyakorisággal van képernyőn Az álommeló.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások