
Új főszerkesztő a Szemlélek magazin élén
A Szemlélek Alapítvány kuratóriuma január 1-jétől Szőnyi Szilárdot bízta meg a Szemlélek magazin főszerkesztésével. A lap megújításával kapcsolatos terveiről nyilatkozott az új főszerkesztő.
A Szemlélek Alapítvány kuratóriuma január 1-jétől Szőnyi Szilárdot bízta meg a Szemlélek magazin főszerkesztésével. A lap megújításával kapcsolatos terveiről nyilatkozott az új főszerkesztő.
Új területekkel bővül a Szemlélek Alapítvány tevékenysége, ezért a médium alapítója elbúcsúzik a szerkesztőség irányításától.
Jogerős döntés született egy évek óta húzódó, a Szemlélek és a Felebarátok Egyesület közötti jogvitában a Fővárosi Ítélőtáblán. Az SZTNH majd a bíróság jogerős döntése is Gégény Istvánnak, a keresztény portál alapítójának adott igazat, ám az egyesület lapunknak küldött közleményében továbbra is azt állítja, hogy őt illetnék meg a jogok és perrel fenyegetik Gégényt.
Idén decembertől friss tematikával és új műsorvezetővel vette kezdetét a Szemlélek Magazin és a Spirit FM együttműködésében készülő keresztény értékrendű podcast harmadik évada.
Épp a Media1 főszerkesztőjének az NNI-nél zajló kihallgatásának kezdetén indult újabb kibertámadás portálunk ellen, így a rendőrök élőben nézhették a kihallgatás idején, mi zajlik lapunk ellen is.
Újabb magyar portálon szünetel a tartalomszolgáltatás internetes bűncselekmény következtében.
A keresztény szellemiségű szerkesztőség csak diszkréten, sejtelmesen utal a távozás okaira, de ismert, hogy Hodász András volt katolikus pap néhány hete coming outolt, hogy meleg.
Immár a pápa Budapesten elmondott gondolatai közül válogatott idézetekkel folytatódik a Szemlélek kezdeményezésére létrejött és a Media1 médiapartnerségével megvalósuló #pontifex kampány, melynek célja, hogy Ferenc pápa látogatásának központi gondolatát cselekedetekre váltva hidat építsen társadalmi csoportok, véleménybuborékok, szekértáborok között.
Olyan médiumok is segítik a Szemlélek kezdeményezésére indult, óriásplakátokkal és online megjelenésekkel is kísért #pontifex című kampány üzeneteinek célba jutását mint a Media1 vagy például a Magyar Hang.
A készítők hangsúlyozzák, ők nem tudják megoldani a problémákat, de tudnak javaslatokat tenni azoknak, akik gyógyulni akarnak.