
RTL: egy már lefutott plakátkampány miatt tiltakozik a CitizenGO
Reagált az RTL Magyarország a Melléhatás című sorozatának kampányát bíráló petícióra.
Reagált az RTL Magyarország a Melléhatás című sorozatának kampányát bíráló petícióra.
A Media1 információi szerint az Indamedia egyik volt fontos vezetője az RTL Magyarországhoz igazolt.
Végső döntés született az RTL Magyarország és a médiavállalat korábbi vezérigazgatója, Dirk Gerkens perében. A Kúria mostani döntésével megállapította, hogy az RTL 400.000 dollár összegű, Dirk Gerkens-szel szemben támasztott kárigénye megalapozott, így ennek az összegnek a megfizetésére kötelezi Dirk Gerkenst.
Jön például a Mellékhatás 3. évada, és néhány más újdonságot is bejelentett Kolosi Péter.
Bár a CitizenGO is érti, hogy nem az abortuszról szól a Mellékhatás című műsor plakátja, mégis az RTL Magyarország vezérigazgatóját, Vidus Gabriellát célozza petíciójával a szervezet.
Megkérdezték a Miniszterelnökséget vezető minisztert az állami hirdetések odaítélésének gyakorlatáról a legutóbbi Kormányinfón, és szóba került az is, hogy miért hirdet az állam egy olyan televízióban, amelyik nem tartja be a bíróság jogerős ítéleteit. Gulyás kinevette a Magyar Hangot, a Magyar Narancsot, az Élet és Irodalmat és a Jelent.
Három női műsorvezetője lesz mostantól a Fókusznak, érkezik két új meteorológus az RTL csapatába és a késő esti RTL Híradóban is debütál egy új műsorvezető.
Több életrajzi történetről szóló dokumentumfilmmel is bővült az RTL Magyarország streamingszolgáltatása.
A reality forgatása hamarosan startol.
Balogh Levente, az egyik legsikeresebb magyar nagyvállalkozó, a Szentkirályi Ásványvíz alapítója, emellett mint a Media1.hu-nak elárulta, mostanra mintegy 30 cégnek is tulajdonosa. Nemrég a Cápák között című sikeres üzleti reality után, ahol befektetési célpontokat keresnek, Az álommeló című televíziós műsorban is fontos szerepet kapott, ahol a televízió nyilvánossága előtt keresi elnöki asszisztensét. Vele készült interjúnkból kiderül, hogyan tudja összeegyeztetni a tévézést, az üzleti reality-kben való szerepléseit az üzletemberi teendőkkel, valamint több más érdekességet is elárult. Herman Péterrel, az RTL drámai és szórakoztató műsorokért felelős kreatívigazgatójával is beszélgettünk, aki például azt is elárulta, hogy a műsort már 16 éve meg akarták csinálni, méghozzá a néhai Andy Vajnával, a TV2 későbbi tulajdonosával, de megválaszolta azt is, hogy az eredeti külföldi formátummal (Apprentice) szemben Magyarországon miért napi és nem heti gyakorisággal van képernyőn Az álommeló.