reklámszakma

ChatGPT-vel készült prédikáció a dömösi templomban

ChatGPT-vel készült a dömösi pap prédikációja

A ChatGPT-t, az utóbbi idők legfelkapottabb tech újdonságát, a mesterséges intelligenciás chatrobot Magyarországon is egyre többen használják, már egy templomban is kipróbálták. A Deutsche Welle riportjából több más érdekesség is kiderül.

Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület igazgatója beszédet mond.

Reklámozók és médiatulajdonosok, figyelem! Megújult a Magyar Reklámetikai Kódex

Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) kodifikációs bizottsága az elmúlt két évben széleskörű szakmai egyeztetés keretében, mintegy 24 szervezet javaslatainak összehangolásával több mint 30 ülés alkalmával aktualizálta a Magyar Reklámetikai Kódexet – írja a szervezet a Media1-hez eljuttatott közleményében.

médiatorta 2019 és 2020 prognózis

Brutális visszaesésre számít 2020-ra a koronavírus miatt a Magyar Reklámszövetség

A Magyar Reklámszövetség és társszervezetei közzétették a 2019-es magyar reklámtorta adatait és azt, hogy mire lehet számítani 2020-ban. A tavalyi dinamikus növekedés után 38 százalékos visszaesést várnak a média- és kommunikációs piacon, ami azonnali kormányzati intézkedéseket igényel. A most közzétett 2019-es reklámtorta kutatásban tavaly is az online reklámpiac hasította ki a legnagyobb szeletet, megint maga mögé utasítva a televíziós szektort. Íme a számok részletesen és a kapcsolódó nyilatkozatok.

gyász, halál

Meghalt Takács Ildikó

A hazai és nemzetközi reklámszakma emblematikus alakját 79. évében, pénteken érte a halál.

Ügynökségek Éjszakája

Jön az Ügynökségek Éjszakája

Szakmának és közönségnek egyaránt szól az esemény, az egyetemistáknak, főiskolásoknak szervezett túrákat is indítanak.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások