
Megdrágul a SkyShowtime, de ha valaki hajlandó elviselni a reklámokat, elkerülheti az emelést
A SkyShowtime megemeli a havidíjának mértékét, de ha valaki hajlandó elviselni a reklámokat, használhatja kedvezőbb áron is.
A SkyShowtime megemeli a havidíjának mértékét, de ha valaki hajlandó elviselni a reklámokat, használhatja kedvezőbb áron is.
Több mint 20 fogyasztóvédelmi szervezet szerint nehéz helyzetbe hozta a felhasználóit a Facebook.
Közzétette az idei 3. negyedéves pénzügyi jelentését az RTL Group (RTL Csoport), az RTL Magyarország luxemburgi anyacége. A jelentésből kiderül, hogy mérséklődtek a társaságcsoport bevételei, és arról is olvasni lehet benne, hogy enyhén csökkent Magyarországon az RTL+ streamingszolgáltatás előfizetőinek száma a legutóbbi adatok óta. Lapunk ez utóbbi okairól érdeklődött és kapott választ az RTL Magyarországtól.
Bár az uniós adatvédelmi hatóságok még nem hagyták jóvá a Facebookot működtető Meta új fizetős modelljét, egyes magyar felhasználók már most döntési helyzetbe kerültek, hogy kérik-e a hirdetésmentes Facebookot.
Az ír adatvédelmi hatóság még vizsgálja a Meta bejelentését arról, hogy az EU-ban csak annak lesz ingyenes a Facebook és az Instagram, aki továbbra is elfogadja a célzott reklámokat. Az Európai Digitális Jogok Központja szerint a Meta túl sokat kér a hirdetésmentes alkalmazásaiért.
Új arculatot kap a TV2 Média Csoport és a Tények című műsor. Pavel Stanchev vezérigazgató és Fischer Gábor programigazgató többek között ezekkel a bejelentésekkel érkezett a Big Picture konferenciára, ahol nem hagyták ki az alkalmat, hogy végig folyamatosan beszólogassanak a korábban évtizedeken át piacvezető RTL-nek, amiért egy nyári hónap kivételével immáron egy éve tartósan a TV2 a vezető, beleértve a főműsoridőt is. Az odaszurkálások között a TV2 programigazgatója bejelentette azt is, hogy érkezik például a Kísértés és a Top Model Hungary című műsor.
A Meta már régóta tervezi, hogy reklámmentes lehet az általa működtetett Facebook és az Instagram annak, aki hajlandó fizetni ezért, és már a kínai kézben lévő TikTok is elkezdte tesztelni az előfizetéses verzió tesztelését.
Az újítást az uniós adatvédelmi szabályok miatt vezetnék be a Facebook mellett az Instagramon is.
A Netflix példája nyomán a Disney+ jövőre ugyancsak bevezetné a fiókmegosztások korlátozását, közben Amerikában már megemelik az előfizetési díjaikat is.
Partneri megállapodást kötött a Rakuten Viber a Spotify globális zenei streaming platformmal.