Refresher

Krémmánia

Nemzetközi piacra lép a Krémmánia

A Central Médiacsoport online szépségápolási platformja, a Krémmánia nemzetközi terjeszkedésbe fogott. Ennek részeként Csehországban és Szlovákiában is elindítja a helyi piacra szabott változatát, amely a Glow and Know néven debütál. Az aktuális kozmetikai trendek, termékek és vélemények után érdeklődők így egy-egy új platformmal lesznek gazdagabbak.

Refresher

Csatlakozott a Refresher az ENTR projekthez

A Central Médiacsoport fiatalokat megcélzó kiadványa, a Refresher is meghívást kapott abba a Deutsche Welle (DW) által koordinált nemzetközi kezdeményezésbe, amely a Z generációknak szóló leghitelesebb platformokat foglalja magába. Az ENTR projekt keretében a 18-30 éves korosztály számára készítenek edukatív tartalmakat.

A Refresher márka logója

Új lapot indít Refresher néven a Central Médiacsoport

A hamarosan induló új online lap célcsoportja a Z-generáció. A termék elindításához kapcsolódóan egy cseh cégben tulajdonrészt is vásárol a Varga Zoltán nevével fémjelzett Central Médiacsoport.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások