Pusztay András

Brandfestival

Fizetős tartalom és más aktuális trendek a magyar médiában

Hogyan lehet elkötelezetté tenni az olvasói közösséget, hogy az hajlandó legyen fizetni a tartalomért? Tényleg érdemes-e televízióban is hirdetni? Miért fontos a márkabiztonság a jelenlegi hazai médiakörnyezetben? Többek között ezekről is hallottunk a Brandfestivalon az Index, a HVG, az Atmedia, a Marquard Media, a Portfolio, a Mediaworks / KESMA és a Central Médiacsoport képviselőjétől.

Pusztay András, az Index.hu vezérigazgatója.

Index-vezér: Akinek halálhírét keltik, sokáig fog élni

Pusztay Andrást, az Index.hu Zrt. júliusban kinevezett régi-új vezérigazgatóját kérdeztük az Index helyzetéről és jövőjéről, például arról, hogy még manapság is sokan tartanak az oldal lehetséges bezárásától, de szóba került az is, mi az oka az Index címlapján a blogajánlós doboz újabb átalakításának, illetve átnevezésének.