
Közel 10 millió eurót oszt szét az Európai Bizottság uniós hírek terjesztésére
A pályázati felhívások 5 millió eurót irányoznak elő a digitális híradásokra és 4,5 millió eurót a hanganyagokra. Linkek a pályázatokhoz cikkünkben.
A pályázati felhívások 5 millió eurót irányoznak elő a digitális híradásokra és 4,5 millió eurót a hanganyagokra. Linkek a pályázatokhoz cikkünkben.
A Médiatanács e heti keddi üléséről csütörtökön kiadott médiahatósági összefoglalóból kiderül, hogy több fontos döntést is hozott a testület a héten: döntöttek a Szöllősi György tulajdonolta Sportrádiót felváltó, az MTVA által üzemeltetendő új rádióról, a Nemzeti Sportrádióról, megvizsgálták a Bochorék című rádióműsor egyik adását, valamint kiosztottak 160 millió forintot médiaszolgáltatóknak. Jutott idő a kvótakötelezettségek vizsgálatára is.
Videóbloggerek, online rádió, hírportálok és hetilapok is támogatáshoz jutottak. Van olyan győztes, mely egy ideje a túlélésért küzdött.
Kezdetét veszi Kelet-Közép-Európa legnagyobb televíziós sorozatötlet-pályázata, a Hypewriter idei megmérettetése. A megújult verseny győztese 10.000 euróval gazdagodik, és esélyt kap, hogy ötletét a tévénézők is láthassák.
Az EP május 3-án, a sajtószabadság világnapján hivatalosan közzétette a Daphne Caruana Galizia újságírói díj idei pályázatát.
2024-ben is pályázati lehetőség indul azon szerkesztőségek és újságírók számára, akik olyan fontos társadalmi témákat hoznak napvilágra, amelyekre érdemes a nagyközönség figyelmét is ráirányítani.
Itt az összefoglaló az NMHH Médiatanácsának heti üléséről, ahol a Rádió 1 Balázsék című műsorának két ügyével, valamint az RTL egyik műsorával foglalkoztak, de jutott idő rádiós és tévés műsorok támogatási pályázati programjára és néhányan egyéb ügyre is.
A legjobb technológiai tartalmakat díjazza a hazai és a nemzetközi zsűri.
Az Európai Bizottság 11 millió euró értékű pályázati felhívást tett közzé az európai ügyekről szóló független audiovizuális tudósítások támogatására.
A 444-et és a Qubit nevű portált működtető Magyar Jeti Zrt. lett a legnagyobb befutó az Egyesült Államok budapesti nagykövetségének a Mérték Médiaelemző Műhellyel és az Ökotárssal lebonyolított, médiát támogató pályázatán, ahol több mint 16 millió forinthoz jut az Uj Péter és Kardos Gábor nevével fémjelzett cég. Hírünkből kiderül, kik lettek a további befutók a pályázaton és mekkora összegekhez jutnak.