
Újításokat jelentett be a Viber
Az újítások főleg a magasabb biztonságot szolgálják.
Az újítások főleg a magasabb biztonságot szolgálják.
Mintegy ötszáz résztvevő részvételével tartották meg az Ecommerce Hungary Egyesület idei konferenciáját Visegrádon.
A Digitális Kereskedelmi Szövetség Media1-hez eljuttatott közleménye szerint több mint százezer euró összértékű, cégekre szabott szakmai programmal segítik az érett, nemzetközi terjeszkedést tervező magyar e-kereskedő cégeket.
Kihívásokkal teli év után, 9,9 százalékos éves nominális növekedést követően 1323 milliárd forintos forgalommal zárt 2022-ben a belföldi online kiskereskedelem. Mindez azt jelenti, hogy az infláció felemésztette a növekedést. Érezhető az is, hogy a lakosság takarékoskodásba kezdett.
2022-ben az előző évhez képest 13 százalékkal növekedett az egy főre jutó átlagos online vásárlások száma, ebből adódóan egyre fontosabbá válik a csomaglogisztikai szolgáltatók szerepe az e-kereskedelmi piacon. A növekvő csomagszámmal egyidejűleg a vásárlók csomagátvételi preferenciái is változnak, amely igényekre reagálva a GLS Hungary alig több mint egy év alatt létrehozta hazánk egyik legkiterjedtebb átadópont-hálózatát és már több mint kétezer átadópontot üzemeltet országszerte.
Egy friss átfogó vizsgálat szerint sokszor teljesen követhetetlen, mire értik a környezettudatos vagy zöld kifejezéseket egyes termékeknél.
Az európai fogyasztóvédelmi hatóságok gyorsvizsgálata alapján a kereskedők több mint harmada észrevétlen, úgynevezett „sötét mintázatú” módszerekkel manipulálja a fogyasztókat az online térben. Az európai gyorsvizsgálatban is résztvevő Gazdasági Versenyhivatal (GVH) itthon már felvette a harcot a vásárlói döntések rejtett torzítása ellen – áll a Media1-hez eljuttatott közleményükben.
A Media1 E-kereskedelem beszélgetéssorozatában ezúttal dr. Ormós Zoltán internetes jogásszal, az Ecommerce Hungary szakmai szervezet alelnökével, Nemes Dániel IT-biztonsági szakértővel, a Biztributor elnökével és a Barion igazgatósági tagjával, valamint Takács Takács Borbálával, a Jófogás és a Használtautó.hu oldalakat működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen informatikai és jogi kihívásokkal néznek szembe az e-kereskedők, a webshopok tulajdonosai indulás előtt és után.
A Digitális Kereskedelmi Szövetség feladatának tekinti, hogy a nemzetközi sikerek eléréséhez szükséges, támogató ökoszisztémát építsen a magyar e-kereskedelmi vállalatoknak.
Megszerezte a működéshez szükséges engedélyeket, és megteremtette a szükséges feltételeket az IzzyPay Zrt., ezzel elindult Magyarország első BNPL (Buy Now Pay Later – vagyis vásárolj most és fizess később) szolgáltatója magánszemélyek számára.