online marketing

Gamer akció közben

A gamerek a legaktívabb streamelők, a közösségi média előzi a tévézést egy friss magyar kutatás szerint

A YouTube, a TikTok, az Instagram és a Twitch népszerűsége növekszik, miközben a streamerek véleményvezér szerepe egyre nagyobb hatással van a digitális világban – derült ki a Reacty Digital legújabb, a gamerek médiafogyasztási szokásait vizsgáló kutatásából. A kutatás kitér arra is, hogy a közösségi média előzi a tévézést.

Dukász Magor

Dukász Magor az ész a Megafonban?

A Dukász Magor résztulajdonában álló Digitális Szuverenitás Központ Kft. (DISZK) politikai marketinggel foglalkozik, a cég tavaly már közel kétmilliárd forintos bevételt hozott össze. Felmerült a gyanú, hogy köze lehet a Megafonhoz.

online marketing, digitális marketing, online reklám

Kiderült, mik a kis- és középvállalkozások legnépszerűbb és leghatékonyabb marketingeszközei – valósággal berobbant körükben az MI

Egy friss magyarországi online kutatás szerint az év elején mindenki számára elérhetővé vált mesterséges intelligenciás megoldásokat ma már minden harmadik magyar kis- és középvállalkozás alkalmazza marketingcélokra. A kutatásból kiderül az is, mely marketingeszközök a legnépszerűbbek hazánkban. Kiderült például, hogy az influenszerek iránti bizalom jelentősen csökkent. A Facebook továbbra is az élen maradt.

Orbán Viktor táblagéppel.

Orbán Viktor újra elkezdett Facebook-hirdetésekre költeni

A miniszterelnök a választások után leállt a közösségi médiás költéseivel, azonban a Facebook erre szolgáló adatbázisában észrevettük, hogy az óév utolsó hónapján ismét elkezdett pénzért hirdetni a Mark Zuckerberghez tartozó felületen.

Takács Borbála, az Adevinta Hungary marketingigazgatója, Szalay Dániel, a Media1 főszerkesztője és Forgács Mariann, a Be Social ügyvezetője

Kész az új webshop, de hogyan lesz rajta látogató? Forgács Mariannal és Takács Borbálával itt a Media1 e-kereskedelem sorozatának legújabb része!

A Media1 többrészes e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozatának legújabb epizódjában ezúttal Forgács Mariannal, a Be Social ügyvezetőjével és Takács Borbálával, a Jófogást és a Használtautó.hu-t működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen kommunikációs- és marketing stratégiákat érdemes használni az online kereskedelemben, illetve hogyan használjuk fel mindehhez a közösségi médiát. Hiszen nem elég jól összerakni a webshopot, de folyamatos és jól átgondolt kommunikációra is szükség van a sikerhez, vagyis ahhoz, hogy minél nagyobb forgalomra tegyen szert egy e-kereskedő.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások