oknyomozó újságírás

Ivan Golunov ügye miatt három napilap is egységesen tiltakozott

Egyforma címlapokkal és Facebookon tiltakoznak Ivan Golunov őrizetbe vétele miatt

Három napilap is azonos borítóval jelent meg hétfőn. Eközben kiderült, a nyomozók nem találták meg az oknyomozó újságíró ujjlenyomatát a kábítószeres zacskón, és hamisan állította az orosz belügyminisztérium egyes képekről, hogy azok az újságíró lakásában készültek. Korábban az EBESZ is megszólalt és a közösségi médiában is tiltakozás kezdődött.

444

A 444 ellen ítélt a Kúria – Hiába gazdagodott közpénzen a miniszterelnök veje, ő nem közszereplő

A Kúria szerint sérültek Orbán Viktor vejének, Tiborcz Istvánnak a személyiségi jogai, amikor a gazdagodását, illetve kastélyszerzésének körülményeit bemutatni kívánó hírtévés oknyomozó riportból részletet mutatott be a 444. A Kúria szerint Tiborcz nem közszereplő, így neki engedélyt kellett volna adnia a felvétel publikálására.