
Válság alatt is gyarapodni tudott Bayer Zsolt cége
Szerencsés gazdasági évet zárhatott tavaly Bayer Zsolt cége, az 1100ÉV Kft.
Szerencsés gazdasági évet zárhatott tavaly Bayer Zsolt cége, az 1100ÉV Kft.
Jelentősen nőtt a Mediaworks Hungary Zrt. árbevétele és az adózott eredménye.
Az M-RTL Zrt. árbevétele kis mértékben csökkent 2022-ben, míg az adózott eredménye kifejezetten drasztikusan, a korábbi évi érték negyvened részére zuhant. Az M-RTL Zrt. mellett a többi magyarországi RTL-érdekeltséget is magába foglaló RTL Magyarország konszolidált adatai ennél valamelyest kedvezőbbnek tűnnek, de még a konszolidált adatokat figyelembe véve is az látszik, hogy kifejezetten nehéz évet zár a cégcsoport magyaroszági szárnya. A cég közleményében ugyanakkor sikeresnek értékeli a 2022-es évet, később pedig azt jelezték lapunknak, hogy a 2021-es jelentős profitot egy egyszeri, vállalaton belüli részesedésértékesítési tranzakció okozta, vagyis csak látszólag esett a profit a negyvenszeresére, tehát az egyszeri, korábbi kiugró profitot okozó tételt leszámítva csak közel harmadára esett az eredmény 2022-re.
A Media Vivantis Zrt. bevétele csak kis mértékben nőtt 2021-ről 2022-re, de a költségeket sikerült drasztikusan leszorítaniuk.
A 2021. évi 35,9 millió forint után 2022-ben 1 millió forint adózott eredményt ért el az Index.hu Zrt.
1,3 milliárdos profitra tett szert Rákay Philip műsorvezető, a Megafon nevű propagandavideókat támogató szervezet egyik arcának fő cége, a Norton Consulting Zrt.
A Ringier Hungary Kft. adja ki között Kiskegyedet, a Glamourt, a sportal.hu-t és a noizz.hu-t, míg az ugyancsak a svájci médiakonglomerátum, a Ringier AG tulajdonában álló Blikk Kft. a Blikk bulvár napilapot.
Közel a 2021-es évivel megegyező árbevételt ért el 2022-ben a Varga Zoltán nagyvállalkozó érdekeltségében lévő Central Médiacsoport Zrt., de a profitja eközben másfélszerése nőtt.
Hiába a kormánypárti hátszél és az állami reklámok, a két cég még így is jelentős veszteséget hozott össze 2022-ben.
Közzétette a TV2 Csoport a 2022-es évre vonatkozó pénzügyi beszámolóját, melyből kiderül, hogy a tavalyi, bizonytalan gazdasági környezetben is pozitív eredménnyel zárta az adóévet a médiatársaság. Enyhén mérséklődött az árbevétele, míg a vállalat profitja a növekvő költségek miatt a 2021-esnek a harmadára esett. A tulajdonos ugyanakkor mégis elégedett lehet, hiszen egyre tartósabban piacvezetőnek mondhatja magát a televíziós csoport a nézők figyelméért folytatott küzdelemben és letaszították a trónról a két évtizeden át vezető RTL Magyarországot.