![Málnay B. Levente, az AMC Networks International Central and Northern Europe [AMCNI CNE] vezérigazgatója](https://media1.hu/wp-content/uploads/2024/02/AMCN_MalnayLevente_Media1_1024x576_A.jpg)
2023-ban nézettségben dobogós az AMC portfólió a tévék közt
A Nielsen Közönségmérés* adatai alapján az AMC portfóliója harmadik helyezést ért el a legfontosabb célcsoportokban 2023-ban. A Sport TV és a JimJam első lett műfajában. (x)
A Nielsen Közönségmérés* adatai alapján az AMC portfóliója harmadik helyezést ért el a legfontosabb célcsoportokban 2023-ban. A Sport TV és a JimJam első lett műfajában. (x)
A Sport TV nyerte a kereskedelmi sporttévék nézettségi versenyét minden korcsoportban. (x)
Fischer Gábort, a TV2 Csoport programigazgatóját látta vendégül Szatmári Róbert a radiocafé Enyhe katarzis műsorának karácsony előtti különkiadásában, ahol ezúttal a televíziózás, napjaink és a jövő tartalomfogyasztása volt a központi téma. Van-e különbség Magyarország és Nyugat-Európa között ízlésben? Tényleg minden olyanra igény van, amit a képernyőkön látunk? Többek között ezek a témák szóba kerültek a beszélgetésben, amelyben a műsorvezetőhöz ezúttal Lengyel András médiaszakember is csatlakozott.
A Nielsen Közönségmérés nézettségi adatait látva nem okozott különösebben nagy meglepetést az RTL döntése arról, kap-e új évadot a Sztárbox, annak ellenére, hogy a médiahatóság hetek hosszú közleményekben támadja a bokszműsort és azt eljárások alá vonta, annak állítólagos félelemkeltő hatása miatt.
Úgy tudni, a csatorna vezetősége nem tartja indokoltnak a Házasság első látásra visszatérését novemberben.
Annyira kevés nézője van A Szingli vagy svindli című reality-nek, hogy a Liptai Claudia vezette műsor indulása után nem sokkal összeomlott a Viasat3 főműsoridős nézettsége. A csatorna lépéskényszerbe került emiatt.
Bár Tóth Bettina, a volt fidelitasos influenszer fotókkal is dokumentálta a nézettségvásárlásra, illetve kamuprofilok használatára utaló eseteket, mégis meglehetősen rövid és hiányos választ adott Havasi Bertalan, a miniszterelnök sajtófőnöke, amikor arról kérdezte a Media1, mi történt Orbán Viktor TikTok-oldalán, amikor többször, csalásgyanús módon hirtelen és drasztikusan töredékére estek vissza a kormányfő videóinak nézettségi mutatói.
Az elmúlt 12 hónapban kiemelkedő nézettségi eredményeket ért el a TV2. Ez többek között annak köszönhető, hogy az október 4-én 26. születésnapját ünneplő TV2 tavaly a kiemelten fontos őszi tévés főszezonban átvette a vezetést főműsoridőben is, és az októbert már mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) első helyen zárta a nézettségi versenyben.
Volt olyan videója a miniszterelnöknek, amelyiken előbb 10 milliós, majd később már csak százezres nézettség volt feltüntetve egy volt fidelitasos TikTok-influenszer megfigyelése szerint, amit dokumentált is. Más hasonlóan gyanús eseteket is sikerült dokumentálni.
Újra nekifut a CNN, hogy streamingplatformon is jelen legyen. Korábban egyszer már megtették, de akkor leállították a szolgáltatást.