nézettség

tévé, távkapcsoló, tv

Megint alulmaradt az RTL a TV2-vel szemben – de az RTL vezetése így is örülhet valaminek

A Nielsen Közönségmérés adatai szerint áprilisban a TV2 lineáris csatorna érte el a legmagasabb nézettséget mind a teljes lakosságban (4+), mind a kereskedelmileg kiemelten fontos 18–59-es korcsoportban – főműsoridőben és egész napos bontásban egyaránt, megelőzve ezzel az RTL csatornát. Az RTL Magyarország viszont zászlóshajó csatornája vereségét pozitív narratívába ágyazva azt hangsúlyozza, hogy portfóliószinten – azaz a kábelcsatornákat is beleszámítva – még ha szoros küzdelemben is, de főműsoridőben sikerült nyerniük.

Az RTL új székházának egyik szeglete

RTL: Az időeltolásos és vendégnézőkkel mi vezettünk 0,2 százalékponttal

Az RTL szerint igenis megnyerte 2025 első negyedévének nézettségi versenyét főműsoridőben, a 18–59 évesek körében – még ha csak 0,2 százalékpontos előnnyel is. Ez azonban csak akkor igaz, ha az élő nézőkön túl az időeltolással (TSV) nézőket és a vendégnézettséget is beleszámítjuk. A különbség mindenesetre a statisztikai hibahatáron belül mozog.

A Hunyadi sorozat egyik jelenete a TV2-n

Mindent vitt: újabb rekordot döntött a Hunyadi és magasan verte az RTL-t

Az RTL által is etalonként figyelt Nielsen Közönségmérés adatai szerint a Hunyadi sorozat ismét rekordot döntött a március 15-i hétvégén. A 4. epizód lett 2025 eddigi legnézettebb műsora a teljes magyar tévés piacon. Ráadásul nemcsak a sorozat tarolt: A Nagy Duett és a Farm VIP is komoly sikert hozott a TV2-nek, amely heti átlagban is legyőzte az RTL-t. További részletek és a teljes nézettségi adatok a hírben, amiből az is kiderül, hogy szombaton újabb műsorváltozás várható a Hunyadi miatt.

Hunyadi-sorozat

Rendkívüli műsorváltozás a TV2-n a Hunyadi miatt

Bejelentette a TV2, hogy a sorozat premierjének múlt heti jelentős nézettségi sikerére tekintettel Hunyadi maratont tart. Hírünkből megtudhatják azt is, hogy a Hunyadi premierje eddigi az idei év legnézettebb magyar tévéműsora lett a Nielsen Közönségmérés mérőműszeres adatai alapján.

YouTube nézettség

Fontos mérföldkőhöz ért a Magyar Hang – a lapigazgató egy érdekes kulisszatitkot is elárult

Már akkora nézettséget érnek el a hetilap egyes műsorai a YouTube-on, hogy azok több hazai nagy tévécsatorna műsoraival is szembeállíthatók, ráadásul néhány órája a Magyar Hang YouTube-csatornája átlépte a 100.000-es követőszámot. Lukács Csaba lapigazgató a Media1-nek azt mondta, nyereséges a videós üzletáguk, és elárulta, hozzávetőlegesen mekkora bevételeket tudnak elérni egy-egy videóval.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások