nemzetközi terjeszkedés

Krémmánia

Nemzetközi piacra lép a Krémmánia

A Central Médiacsoport online szépségápolási platformja, a Krémmánia nemzetközi terjeszkedésbe fogott. Ennek részeként Csehországban és Szlovákiában is elindítja a helyi piacra szabott változatát, amely a Glow and Know néven debütál. Az aktuális kozmetikai trendek, termékek és vélemények után érdeklődők így egy-egy új platformmal lesznek gazdagabbak.

A TV2 Média Csoport és védjegye, a TVB2 (TV B2)

Megerősítette a hatóság, a Mészáros Lőrinc-közeli TV2 Csoport TV B2 néven újból frekvenciára pályázik Szerbiában

A szerb médiahatóság, a REM (Regulatory Authority for Electronic Media) megerősítette a Media1.hu írásos érdeklődésére, hogy frekvenciapályázati ajánlat érkezett a TV2 RS Broadcastingtól, a magyar TV2 Média Csoport Szerbiában még korábban létrehozott leányvállalatától. TV B2 (vagy TVB2) néven indítanák el az adást egy Belgrád melletti tévétoronyból.

A Pepita.hu menedzsmentje.

Négy új vezető is érkezett a Pepita.hu-hoz

A piaci körülmények ellenére a hibrid, azaz hagyományos- és piactér modellben egyaránt működő Pepita.hu mellett több weboldalt is üzemeltető Pepita Csoport folytatni tudta nemzetközi terjeszkedési törekvéseit. Most új vezetők érkeztek.

A TV2 Média Csoport Róna utcai székháza Budapesten

A TV2 Csoport mégis elengedte Szerbiát, legalábbis egyelőre

Nem indult el a magyar TV2 Média Csoport az 5. szerbiai országos DVB-T (digitális földfelszíni televíziós) frekvencia hasznosítására irányuló pályázon, pedig néhány hónapja, amikor nem sikerült nyerniük a szerb médiahatóság előző hasonló tévés pályázatán, még azt mondták, nem adják fel a szerbiai terjeszkedés kérdését.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások