
Egyre pesszimistább a kommunikációs piac
Elkészült a Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet ötödik barométer-felmérése.
Elkészült a Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet ötödik barométer-felmérése.
A legfrissebb MRSZ Barométer kutatási adatok szerint közel 56 milliárd Ft tűnhet el a médiapiacról, míg a teljes kommunikációs iparág mintegy 149 milliárd forintos visszaeséssel számol az idei évben. A koronavírus miatt egyre súlyosabb a helyzet, és a probléma elhúzódónak ígérkezik.
A koronavírus, illetve a nehezített körülmények ellenére friss adással tért vissza tegnap az FM 87,6 MHz-re a Media1 hírportál műsora. A hétfői vendég Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség elnöke és Libor Anita, az anyák napján elindított Nőklapja.hu főszerkesztője volt. Íme az adás két része audio podcastként és ezúttal videófelvételeink is vannak.
A Magyar Reklámszövetség és társszervezetei közzétették a 2019-es magyar reklámtorta adatait és azt, hogy mire lehet számítani 2020-ban. A tavalyi dinamikus növekedés után 38 százalékos visszaesést várnak a média- és kommunikációs piacon, ami azonnali kormányzati intézkedéseket igényel. A most közzétett 2019-es reklámtorta kutatásban tavaly is az online reklámpiac hasította ki a legnagyobb szeletet, megint maga mögé utasítva a televíziós szektort. Íme a számok részletesen és a kapcsolódó nyilatkozatok.