fbpx

momentum

Részlet az M1 Híradó április 11-i adásából.

Három év után most először részt vehetett a Momentum a közmédia egyik műsorában

Bár a közmédiás hirado.hu ennek ellenkezőjét állította, több ellenzéki párt is azt állítja, hogy korábban egyáltalán nem, vagy legfeljebb elvétve keresték őket az állami médiától. Most, hogy lementek a választások és már nincs tét, három év után most először részt vehetett a közmédia egyik műsorában a Momentum, ahol megválasztott képviselőjük, Hajnal Miklós kemény bírálatot fogalmazott meg az MTVA működésével kapcsolatban.

Zaszlók az Európai Bizottság épülete előtt

Válaszolt az Európai Bizottság arra, miért érhető el most is az orosz állami RTR Planeta, rajta Putyin propagandistájának műsorával

Az orosz-ukrán háború miatt, a dezinformáció elleni harc jegyében az Európai Unió az RT (Russia Today) és a Szputynik TV médiaszolgáltatási jogosultságát felfüggesztette, de a Vlagyimir Putyin orosz elnök propagandistája, Vlagyimir Szolovjov műsorait sugárzó, állami hátterű RTR Planeta, mely korábban más államok megszállását, elpusztítását is népszerűsítette, elérhető maradt Magyarországon is több nagy kábelszolgáltatónál. A Media1 erről kérdezte az Európai Bizottságot és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságot, valamint újabb kérdéseket küldtünk a Telekomnak. A magyar médiahatóság egyelőre nem, az Európai Bizottság Magyar Képviselete azonban viszonylag hamar reagált a kérdésünkre.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások