mészáros lőrinc

Népszabadság

Elkótyavetyélve landolhatott a Népszabadság a Fidesz közelében

A G7 szerint míg Henrich Pecina 4 milliárdot kereshetett a Mediaworks-ügyleten, az MSZP és a hozzá közelálló körök olcsón, százmilliókat bukva adták el az egykoron vezető közéleti napilapot, a Népszabadságot, ami végül a Fidesz közelébe, a KESMA-hoz került.

Heti Válasz

Mészáros Lőrinc emberei elvitték a Heti Válasz archívumát a Válasz Online elől

A pár év alatt dollármilliárdossá vált Mészáros Lőrinc egyik embere nyerte el csődeljárás, majd felszámolás alá került Heti Válasz 18 éves hagyatékát az egykori szerkesztőség tagjai által létrehozott Válasz Online elől, mely szűkös anyagi lehetőségei miatt csak szerény ajánlatot tudott benyújtani.

A Reuters Institute magyarországi fejezetének egy részlete

Reuters Institute: A magyarok jelentős részéhez nem jutnak el kritikus információk

Az oxfordi egyetem médiaelemző intézetének legújabb, Magyarországra külön fejezetet szentelő, most megjelent éves jelentése szerint folytatódtak Magyarországon a támadások a demokratikus intézmények ellen, tovább nőtt a kormányzati kontroll a médiapiacon, és nem jutnak el a lakossághoz kritikus információk. A tanulmányból kiderül az is, milyen arányban hajlandók fizetni a tartalomért a magyarok és mit gondolnak az emberek a TV2-ről.

Az Atmedia és az MSC bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1

Mészáros Lőrinc örülhet: nagy kifizetés az Atmediánál

A részben Mészáros Lőrinc felcsúti dollármilliárdos érdekeltségében lévő, a többek között a TV2 és az MTVA reklámidejének értékesítéséből profitáló médiacég bőven egymilliárd forintot meghaladó osztalékot fizet tulajdonosainak. Jó éve volt a TV2 Média Csoportnak is, nem úgy a Magyar RTL Televízió Zrt.-nek.

Vida József, a Takarékbank vezetője, a TV2 vevőjelöltje korábban az Inforádió Aréna című műsorában

Bejelentették a TV2 tulajdonosváltását

A TV2 szerdán bejelentette, hogy Vida József, a Takarékbank vezetője várhatóan júliusig megveszi a médiavállalatot. A közlemény arra nem tér ki, de Mészáros Lőrinc közeli bankárról van szó. Vida eközben interjút adott, ahol arról beszélt, nem néz tévét, és hazafias dolognak tartja a médiavállalat megvásárlását. Azt nem nevezte meg, egyáltalán kitől vette meg a tévét.