
Megújult a Central Médiacsoport arculata
Tulajdonosváltásának 10. évfordulója alkalmából átalakul a médiavállalat megjelenése. Új szlogenjeik: középpontban a tartalom, az ügyfél, az olvasó.
Tulajdonosváltásának 10. évfordulója alkalmából átalakul a médiavállalat megjelenése. Új szlogenjeik: középpontban a tartalom, az ügyfél, az olvasó.
A héten lesz hallható utoljára a Szavakon túl című portréműsor és Kadarkai Endre Lélekben című pszichológiai műsora is megszűnik a Klubrádióban. Kadarkai Endre műsorvezető és Hardy Mihály, a Klubrádió főszerkesztője válaszolt a Media1 érdeklődésére az okokról és a jövőről.
Jelentős arculatváltáson esett át a HVG a fennállásának 45. születésnapjára. Új layout, változó logó, új témák. Június 6-tól.
A megújult FilmMania arculat apropóján az amerikai mozipremierrel szinte egyidőben elérhető John Travolta úja filmje az AMC Mikro szolgáltatásban.
A TV2 Csoport, az MTVA, a HírTV, az ATV, a Network4 és több más médiacsoport televíziós csatornáinak reklámidejét is értékesítő Atmedia csoport közleményében úgy fogalmaz, hogy rugalmasan és biztonságosan helyt álltak a mai digitalizálódott világban is, ezért újult meg a logójuk és a teljes kommunikációs arculatuk.
Az RTL közleményében azt írja, hogy az X-Faktor című tehetségkutató műsora 2024-ben a megújulásról szól, és csak egyvalaki marad a helyén a mentorok közül, méghozzá Gáspár Laci.
Az állami televízió zenés-ifjúsági csatornája „fiatalok igényeire szabott, aktuális témákat” ígér.
Megújult a Szeretlek Magyarország Médiacsoporthoz tartozó online női portál, a Sassy. Nemcsak az arculat esett át ráncfelvarráson, változott a tartalmi fókusz és a szerzőgárda is: az új főszerkesztő a Meglepetés magazint irányította korábban, míg az állandó vendégszerzők közé feliratkozott Steiner Kristóf és Nyáry Luca is.
Az ATV bejelentette, hogy több év kihagyás után március 8-tól minden péntek este visszatér az ATV képernyőjére A nő háromszor című talkshow.
Újításokkal kezdi a februárt a Sláger FM.