
Újra HBO Max lett a Max
Megtörtént a visszatérés, amiről hónapokkal ezelőtt a Media1 írt.
Megtörtént a visszatérés, amiről hónapokkal ezelőtt a Media1 írt.
Gondja volt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsnak a Hunyadi című tévészériában látható erotikával, ezért megbüntette a TV2-t. Más médiaszolgáltatóval, így a HírTV-vel szemben is intézkedett a testület.
A Fehér Lótusz egyik epizódja miatt a külföldi társhatósághoz fordult a héten a magyar Médiatanács, bepanaszolva az épp most HBO MAX névre visszatérő Max streamingplatformot. Más külföldi médiaszolgáltatásokkal, a Moziverzummal és a Filmcaféval kapcsolatban is jelzéssel élt a testület a héten. A grémium május 13-i ülésen ezenkívül több tízmillió forint pénzügyi támogatást osztottak ki nyolc közösségi médiaszolgáltató között, és eldőlt az is, hogy megkapja-e a Kaposvár 102,6 MHz frekvencia használatának jogát az egyedüli pályázó. Egy bejelentés nyomán az ATV-t és a Mozi+-t, illetve az ezeken sugárzott Alza-reklámot is vizsgálták.
A Warner Bros. Discovery (WBD) médiavállalat bejelentette, hogy Max nevű streamingszolgáltatása visszatér az HBO-s gyökereihez. Ez névváltással jár.
Február 17-én indul az HBO kultsorozata, A Fehér Lótusz új évada, amelynek most megérkezett a trailere.
Napokon belül indul a 24 órás élő közvetítés.
Minden platformon rekord nézettséget ért el a 2024-es párizsi olimpiai játékok során a Max platformot és az Eurosportot is működtető Warner Bros. Discovery (Wbd).
A Media eXperience+ Belgrade magyar leányvállalatot hozott létre Media eXperience+ Hungary néven, hogy támogassa a magyarországi Connected TV (CTV) piac fejlődését, és segítse a helyi piacot és médiát a streaming tévézésben rejlő nézői potenciál kihasználásában. A Media1 exkluzív interjút készített a Media eXperience+ Belgrade három tulajdonosának egyikével, Vladimir Arandjelovic médiaszakemberrel, a Media eXperience+ Hungary ügyvezető igazgatójával a tévés piacon zajló nagy változásokról és arról, miért is egyre fontosabb a CTV, amire ma már a politikusoknak is oda kell figyelnie.
A Warner Bros. Discovery egyúttal rekordot döntött az egy nap alatt szerzett új európai előfizetők számában is.
Magyarországon csak a WBD streamingplatformján, a Maxon érhető majd el mind a 762 sportesemény, 329 éremosztó versenyszám és a 19 versenynapon át tartó, 3800 órányi élő közvetítés.