fbpx

márkák megítélése

média, sajtó, tömegtájékoztatás, újságírók, újságírás

Media1 Podcast: Milyen a média megítélése Magyarországon, valamint a világ többi országában, és melyek a leghitelesebbnek tartott médiamárkák?

Bognár Éva, a CEU Demokrácia Intézetének Média-, Adat​- és Társadalomkutató Központjának kutatója volt a Media1 podcast- és rádióműsorának legutóbbi vendége, hogy átbeszéljük a Reuters Institute nemrég elkészült Digital News Report kutatásának eredményeit, amelyből sok érdekesség kiderült a hazai és a külföldi médiatrendekről, médiahasználati szokásokról és az egyes médiamárkák megítéléséről.

google

Újra a Google lett a legerősebb márka Magyarországon

Érdekes, hogy a VMLY&R 2019-es országos kutatásában, amely képet ad arról, hogyan látják a márkákat a magyar fogyasztók, csak egyetlen hazai brand végzett a top10-ben, de a top50-ben is alig van magyar márka.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások