
Az állami média 1,3 milliárdot fordít egy akciófilmre, amelynek a producere a közmédia vezérigazgatójának férje
Úgy tűnik, idén sem bánt takarékosan a közpénzekkel az MTVA, ráadásul több esetben is rokoni és politikai összefonódások figyelhetők meg.

Úgy tűnik, idén sem bánt takarékosan a közpénzekkel az MTVA, ráadásul több esetben is rokoni és politikai összefonódások figyelhetők meg.

Kálmán Olga, a DK politikusa az MTVA épülete előtt egy sajtótájékoztatón mutatta be, hogyan szórja el a közmédia azt a 142 milliárd forintot, amelyet az idén kapott az adófizetők pénzéből.

A zsűriben Rogán és Sarka mellett egy nagyágyú, Kárász Róbert, a közmédia tartalomfejlesztésért felelős új igazgatója is helyet kapott.

Megérte-e közel 67 millió forintot fizetni egy olyan szépségversenyért, amelyet alig 25 ezer ember nézett a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban?