
2024-ben sem tér vissza a reklámadó
Eredményesnek bizonyult a reklámipar lobbija Rogán Antalnál, marad 0% a médiaipar különadója a jövő évben.
Eredményesnek bizonyult a reklámipar lobbija Rogán Antalnál, marad 0% a médiaipar különadója a jövő évben.
A Magyar Reklámszövetség a reklám- és médiaipari vállalkozásokat képviselve egyeztetéseket kezdeményezett a kormánnyal. Az MRSZ azt javasolta, hogy legalább újabb egy évvel, azaz 2025. január 1-jéig hosszabbítsák meg a reklámadó 2024. január 1-jéig tartó felfüggesztését.
A kormány már tavaly is be akarta vezetni újra a reklámadót, de akkor még meghosszabbították egy évvel az adónem 0 százalékos kulcsát.
A jogászok is előre figyelmeztetik az érintetteket, hogy a jövő hónaptól kezdve számos ponton megváltozik a reklámetikai kódex.
Gandera Balázst választották a leköszönő elnökségi tag, Novák Péter helyére.
Már 16. alkalommal készítette el a hazai médiapiac legbefolyásosabb szereplőinek rangsorát a Marketing&Media. Érdekesség, hogy a listáról szőrén-szálán eltűnt Balásy Gyula kormányközeli vállalkozó, aki az elmúlt években mindig szerepelt rajta.
Baráth Péter lett a februárban távozó Szabó Zoltán utódja.
Elkészült a Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet ötödik barométer-felmérése.
A Magyar Reklámszövetség egykori elnöke alelnökként visszatért a reklámszakmai szervezet vezetésébe, ahonnan 2021-ben került ki.
Gulyás Jánossal, az MRSZ elnökével részletesen is kielemeztük a médiatorta adatokat és mindazt, ami az elmúlt évben történt a magyar reklámiparral, valamint szó esett az iparág jövőjéről is.