Magyar Hang

Magyar Hang hetilapok

Átnevezik a Magyar Hang online-t Hang.hu-ra, neten erősít a stáb

Mivel két és fél éven át hiába küzdöttek a magyarhang.hu címért, végül a hang.hu címet megszerezve vált nevet a hetilap online kiadása, bár a régi elérhetőség, a magyarhang.org is megmarad. Az oldal bejelentette: meg akarja erősíteni online tartalomszolgáltatását.

Németh Sándor, az ATV Zrt. többségi tulajdonosa, a Hit Gyülekezete vezető lelkésze

Pert nyert az ATV tulajdonosáról szóló cikk kapcsán a Magyar Hang a Hit Gyülekezetével szemben

Arról a Magyar Hangban megjelent cikkről van szó, ami arról szólt, hogyan vált Németh Sándor, a Hit Gyülekezete vezető lelkésze az ATV tulajdonosává, és amelynek állításait a Hit Gyülekezete sérelmezte és helyreigazítási perben támadta. A Media1 értesülése szerint a cikkben társszerzőként közreműködő és a cikket ugyancsak közlő Átlátszót Németh Sándor képmással való visszaélés miatt perelte, de a bíróság egyelőre formai hibára visszadobta a keresetet. A felek közötti jogvitának azonban ezekkel várhatóan még közel sincs vége.

Hajdú Péter, a Media Vivantis Zrt. vezérigazgatója

Hajdú Péter az elsőrendű vádlott egy adócsalási ügyben a Magyar Hang szerint – a tévésnek Összezárva Hajdú Péterrel indulhat műsora

A Frizbi Entertainment Kft. volt tulajdonosát, a Mészáros Lőrinc feleségéhez tartozó Life TV és Ozone TV vezérigazgatóját a Magyar Hang értesülése szerint adócsalással vádolja az ügyészség egy korábbi ügy kapcsán. A Media1 telefonon utolérte a tévést, akitől azt is megkérdeztük, igaz-e, hogy Összezárva Hajdú Péterrel címmel tervez műsort a LifeTv-nél.

Az ATV rendkívüli logója a koronavírus járvány miatt

Egy ideje nem a Hit Gyülekezete az ATV többségi tulajdonosa

Egy pénteki cikk állítása szerint Németh Sándor, a Hit Gyülekezete vezető lelkészének többségi tulajdonába került át a tévétársaság, és eközben kár érhette az egyházat. A csatorna és az egyház szerint ugyanakkor az egy éve bekövetkezett változástól érdemben semmi nem változott, és szerintük a jogszabályoknak megfelelő volt a tulajdonosi körben történt változás.

hirtv

Megfélemlítés miatt bírálja a HírTV-t az RSF

Az 1985 óta működő párizsi székhelyű nemzetközi szervezet, a Riporterek Határok Nélkül (RSF) a Twitteren fejezte ki aggodalmát amiatt, hogy független újságírókat fenyegető kijelentések hangozhatnak el a kormánypárti médiában Magyarországon.