fbpx

MABB

Részlet a RT adásából.

Lekapcsoltatta a Russia Today német adását a német médiahatóság

Az RT Deutsch adását az indulása után hét nappal távolította el németországi kínálatából a televízió- és rádiócsatornák sugárzásával és egyéb műholdas távközlési szolgáltatásokkal foglalkozó, franciaországi központú Eutelsat a német médiahatóság felszólítására. A történtekre az orosz külügy felháborodottan reagált, a német hatóság viszont úgy, hogy a csatornának nem volt médiaszolgáltatási engedélye.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások