kampányeszköz

Connected TV-re tette ID.7 modelljének kampányát a Volkswagen

Napjaink rendkívül fragmentált médiafogyasztási szokásai komoly kihívás elé állítják a hirdetőket. Minden eddiginél fontosabb, hogy célcsoportunkat különböző eszközökön és csatornákon keresztül egyaránt el tudjuk érni, átfogóan fogalmazzuk meg a márka ígéretét és platformokon átívelve adjuk át azt a fogyasztók számára. Erre a kihívásra válaszolva készítette a DOT Creative a Teads-zel együttműködve a Volkswagen új, ID.7 modelljének Connected TV reklámkampányát. (x)

Hangosbeszélős kampányautóval járja az utakat az ellenzék, hogy áthatoljon a médiabuborékon

Videón mutatta meg Márki-Zay Péter, hogyan próbálja eljuttatni a választási üzeneteit a fideszes médiatúlsúly miatt a szavazókhoz

„A Fidesz megfosztotta az ellenzéket a plakáthelyektől, elzárta előlünk a köztévét, de az Önök támogatásából 1200 településre visszük el legfontosabb üzeneteinket!” – írta ki hétfőn Márki-Zay Péter, az egyesült ellenzék, az Egységben Magyarországért miniszterelnök-jelöltje a Facebookra, majd egy videót is mutatott arról, milyen eszközzel próbálja elérni a választópolgárokat a fideszes médiatúlsúly ellenére.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások