
Országszerte ugyanazzal az Orbán-interjúval indítottak a megyei lapok
A kormánypárti médiagólem, a Mediaworks (KESMA) megyei online lapjai a választások előtt egy nappal szokás szerint megint csúcsra járatják a propagandát.
A kormánypárti médiagólem, a Mediaworks (KESMA) megyei online lapjai a választások előtt egy nappal szokás szerint megint csúcsra járatják a propagandát.
A Fidesz csepeli szervezete néhány napja azzal turnézta végig a magyar nyilvánosságot, hogy a Csepeli Hírmondó című önkormányzati lapból kitiltották Orbán Viktort. A Fidesznek azóta már papírja is van róla, hogy álhírt terjesztett.
Konkrét példákon keresztül mutatjuk meg, hogyan álcázza híradós riportnak az M1 az uniós és önkormányzati kampány kellős közepén a Fidesz melletti voksolásra buzdító reklámvideókat. A Media1 megkereste az ügyben a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságot, hogy megtudjuk, mit tesz a Médiatanács, amiért az állami televízió hírműsoraiban napok óta a Fidesz melletti voksolásra ösztönző politikai reklámvideók mennek.
A portál valótlan állítást tett közzé márciusban Vitályos Eszterről, az új kormányszóvivőről, amit helyreigazítással ismert el.
Az Állami Számvevőszék (ÁSZ) közzétette a honlapján a sajtótermékek hirdetési árjegyzékeinek nyilvántartását. Aki ezen nem szerepel, az idei kampányban politikai hirdetést vagy reklámot nem fogadhat be médiatulajdonosként.
Az Állami Számvevőszék felhívja a figyelmet, hogy a 2024. évi önkormányzati, illetve az európai parlamenti választásokhoz kapcsolódó politikai hirdetések árjegyzékeit 2024. március 20. 16:00 óráig fogadja be.
A máskor a szuverenitás jelentőségét hangsúlyozó magyar kormány általában a neki tetsző narratívát üzente pénzért fizetett hirdetésekben, többnyire épp mikor az adott országban választásokat tartottak.
Az Európai Parlament által kedden elfogadott új szabályokkal növelni kívánják a polgárok választási kampányokba vetett bizalmát, és segíteni szeretnék a dezinformáció és a külföldi beavatkozás elleni küzdelmet.
A Kia és az Addig együttműködésében indult Magyarországon az első, LG tévékre dedikált connected TV megjelenés. (x)
A televíziós társaság és a Fókusz nézői összesen csaknem 14 millió forintot adományoztak az SOS Gyermekfalvaknak.