jogorvoslat

Sziget-fesztivál

Pert nyert a Sziget az adatvédelmi hatósággal szemben

Hatályon kívül helyezte a Kúria azt a bírósági határozatot, amely helyben hagyta a fesztiválszervező Sziget Kulturális Menedzser Iroda Zrt.-vel szemben a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság által meghozott, 30 millió forintos bírságot kiszabó határozatot.

Az RTL Híradó Szellő István és Erős Antónia műsorvezetésével

Folytatódik az RTL Magyarország és a Gazdasági Versenyhivatal csatája a 24.hu-t működtető Central Digitális Média Kft. kapcsán

A Media1 információi szerint a GVH nemrég végzéssel tette nyilvánvalóvá, hogy ismételten sem vizsgálja érdemben az RTL Magyarország és a 24.hu-t is tulajdonló Centrál Digitális Média összefonódására vonatkozóan évekkel ezelőtt benyújtott kérelmet – annak ellenére, hogy a vizsgálat lefolytatására kötelezte nemrég a Kúria a versenyhatóságot. Az ügy megint bíróságra kerül.

Meghamisított Orbán-interjú 2016 decemberében

Az 1950-es éveket idézi F. Gábor újságíró szerint, ahogyan elítélték az Orbán-interjú állítólagos megváltoztatásáért

Folytatódik F. Gábor újságíró évek óta tartó kálváriája a 2016 decemberében jelentős változtatásokkal megjelent, megbütykölt Orbán-interjú ügyében. Noha korábban az újságíró számos, az ennek elkövetésével őt vádoló ügyészség állításának hitelességét megkérdőjelező ellentmondásra világított rá, ma a bíróság még súlyosbította is a végig az ártatlanságát hangoztató, az elkövetés tényét megkérdőjelező médiamunkás büntetését, amit a miniszterelnöki interjú állítólagos megváltoztatásáért kapott. F. Gábor a Media1-nek elmondta, mit gondol erről az egész ügyről, és azt jelezte: a Kúriához fordul az 1950-es éveket idéző eljárás miatt.

RTL Híradó

Perre megy az RTL Magyarország a Gazdasági Versenyhivatallal a 20 milliós bírság miatt

Az RTL Magyarország szerint eleve különös, hogy a GVH olyan eljárásban büntetné meg őket, amelynek lefolytatása amúgy az RTL érdeke, és amely eljárásra azért kerül sor, mert a Kúria megalapozottnak találta az RTL bírósági keresetét a Versenyhatóság ellen, amiért az évekkel ezelőtt megakadályozta, hogy az M-RTL Zrt. a Central Digitális Média Kft.-ben (a 24.hu kiadójában) tulajdonrészt vásároljon.

A DIGI egyik üzlete

Az NMHH szerint nem az ő eljárásuk a tisztességtelen, hanem az 5G pályázatból kizárt DIGI, és különben is, nem lesz automatikusan olcsóbb a mobilnet, ha több a piaci szereplő

Megérkeztek a válaszok a Media1 hétfői kérdéseire a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságtól azzal kapcsolatban, hogy a holland DIGI Communications N.V. vezérigazgatója tisztességtelennek nevezte, hogy a magyar hatóság nem várta ki a DIGI folyamatban lévő bírósági perének végét, és a távközlési cég kihagyásával hirdetett eredményt az 5G-s mobilfrekvencia-pályázaton, aminek a DIGI-vezér szerint a fogyasztók fizetik majd meg az árát a következő 15 évben.

A DIGI budapesti, Váci úti bejárata

DIGI: Tisztességtelenül járt el az NMHH az 5G pályázat kapcsán, nem várta meg a bírósági jogorvoslatunk lezárultát

A távközlési cég vitatja a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság döntését az 5G frekvenciák-árverési eljárásának gyorsított lebonyolításáról. Folytatják a pereskedést, és jelezték: rendkívül csalódottak, mivel szerintük a magyar fogyasztók fizetik majd meg a hatóság mulasztásának árát a következő 15 évben a kisebb verseny miatt drágább mobilnet-tarifákkal.

A KESMA alá került egyik sajtótermék, a Magyar Nemzet óriásplakátja

A Szabad Pécs és a TASZ újra beperli a GVH-t a KESMA miatt

A Társaság a Szabadságjogokért és a Szabad Pécs fenntartja, hogy a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány, azaz a KESMA-ként emlegetett fideszes médiabirodalom létrejötte alkotmánysértően történt, ezért a TASZ a GVH mai, a KESMA-nak másodjára is szabad utat engedő döntése ellen is jogorvoslattal él.