fbpx

jogerős ítélet

Váczi Gergő, a Tv2 híradósa helyreigazítást olvas be a Tények 2022. 2022. szeptember 10-i adásában. Forrás:Tv2.

Hat év után is csak trükkösen közölte a TV2 a helyreigazításokat Juhász Péterről

Úgy közölt valótlanságokat beismerő közleményeket a TV2 Tények című műsora Juhász Péterről, hogy az ítéletekből egyes részeket kiragadtak, illetve az is előfordult, hogy egyáltalán nem említették meg, hogy ki volt a felperes, azaz Juhász Péterről szólnak az ítéletek és nem hangzott el, hogy megsértették a jó hírnévhez fűződő jogait. A TV2 szerint „a helyreigazító közlemény olyan terjedelmes volt, hogy annak egy adásban való közzététele meghaladta volna a rendelkezésre álló műsoridőt”.

Kubatov Gábor a HírTV Bayer Show című műsorában.

Ítéletet hozott a bíróság a 24.hu vs Kubatov Gábor perben

Két év után lezárult az a per, amelyet Kubatov Gábor, a Fidesz pártigazgatója és alelnöke, országgyűlési képviselő, az FTC elnöke kezdeményezett jó hírnevének megsértése miatt a 24.hu kiadója, a Central Médiacsoport ellen.

Az RTL Klub A mi kis falunk című sorozatának színészei

Fordulat A mi kis falunk gyártója elleni bírósági perben

A másodfokon eljáró Győri Ítélőtábla megváltoztatta az RTL népszerű tévésorozatának gyártócége elleni ítéletet, és kimondta, hogy a felperes magánszemély, Reményi János megalapozatlanul perelte be a vállalkozást arra hivatkozva, hogy egy röpke pillanatra látszódott a sorozatban, holott erre nem adott engedélyt.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások