hírportál

Sugóparti Hjrek

Tulajdonost váltott a Sugóparti Hírek, Baja egyik legismertebb hírportálja, a főszerkesztő távozott majd visszatért

A régebben Fidesz-kritikát sem mellőző ismert bajai hírportál nemrég a trafikkoncessziós pályázatok nagy győztesének számító házaspár tagjánál, Rácz Péternél, illetve jelentősen veszteséges cégénél landolt, majd eltűntek a kényes politikai témák és az impresszum legfontosabb része, továbbá felmondott a főszerkesztő. Ő nem sokkal később azonban mégis visszatért. A Media1 utolérte.

digi24

Kapitulál a DIGI tulajdonosa?

A korábban a Telekom Origójánál történtekre emlékeztető folyamatok indultak el a Magyarországon is jelenlévő DIGI hírcsatornájánál és hírportáljánál.

Neokohn

Neokohn néven új híroldal indult

A 168 Órát is tulajdonló, jó fideszes kapcsolatokkal rendelkező Köves Slomóhoz köthető Brit Media új leányvállalata indította az oldalt.