
EU-rekorder lett a kormányközeli lejáratókampány Magyar Péter ellen
Senki nem költ jelenleg annyit a közösségi médiában Európában, mint a Fidesz-kormány holdudvarába tartozó Nemzeti Ellenállás Mozgalom, amelynek Apáti Bence a vezetője
Senki nem költ jelenleg annyit a közösségi médiában Európában, mint a Fidesz-kormány holdudvarába tartozó Nemzeti Ellenállás Mozgalom, amelynek Apáti Bence a vezetője
A magyar olajipari cég folytatást készített egy 31 évvel ezelőtti, a Dallas című tévésorozathoz kapcsolódó tévéreklámjához.
Az Elon Musk-féle X (Twitter) beperelte néhány egykori hirdetőjét, illetve egy reklámipari világszervezetet, mert bojkottálják a felületet. A cégek ugyanis nem hajlandók a milliárdos közösségi oldalán hirdetni, amiért a felületen a márkájukkal ellentétes (például neonáci) tartalmak jelentek meg.
Mintha nem is annyira burkoltan az RTL-esek az RTL Híradó új kampányában a TV2 Tények című műsorának is beszólnának.
Már több mint 2 milliárd forintot költött eddig a Megafon csak a Facebookon. Deák Dániel, Bohár Dániel és Rákay Philip propagandatartalmainak népszerűsítésére szórták el a legtöbbet.
Mindössze egy héttel azután, hogy a Paramount bejelentette a Skyshowtime hirdetéssel támogatott csomagját, a Madhouse csapata kapcsolatba lépett a céggel, hogy elsőnek jelenítsenek meg hirdetést (a Magyar Telekom számára) az így kialakult új felületen. (x)
A kormánypropaganda közösségi médiás költései egészen kiemelkedőek ebben az évben, most jól láthatóan Magyar Péter lejáratása van a fókuszban.
A piaci ár teteje az alap, de sokszor teljesen értelmezhetetlen túlárazások is előkerülnek.
A máskor a szuverenitás jelentőségét hangsúlyozó magyar kormány általában a neki tetsző narratívát üzente pénzért fizetett hirdetésekben, többnyire épp mikor az adott országban választásokat tartottak.
A versenyt gyakorlatilag kizárták, a legnagyobb haszonélvezők így Balásy Gyula cégei lettek.