hirado.hu

Szalai Szabolcs, a Spirit FM Aktuál című műsorának egyik műsorvezetőjeként

Hangfelvétel botrány a közmédiában: Szalai Szabolcs hallható rajta? – Nem válaszol a volt főszerkesztő

Nem válaszolt a Media1 kérdésére Szalai Szabolcs, a hirado.hu nemrég távozott főszerkesztője, hogy ő hallható-e azon a kiszivárgott hangfelvételen, amelyen egy közmédiás vezető arra utasítja kollégáit: rejtsék el Magyar Péter véleményét, és vegyék ki egy cikkből Holoda Attila energiaszakértő nyilatkozatát. Az állami média ugyanakkor azt állítja, hogy a felvétel „hamis”.

Élő Gábor, a hirado.hu főszerkesztője

Élő Gábor lett a Hirado.hu új főszerkesztője

Korábban a Lomnici-ügy idején távolították el őt az állami médiából, később a fideszes médiaholding stratégiai igazgatója volt, tavaly óta pedig neki kellett ellenőriznie az MTI-sek munkáját.

Szalai Szabolcs, a Spirit FM Aktuál című műsorának egyik műsorvezetőjeként

Távozik a Hirado.hu fél éve kinevezett főszerkesztője

Több, egymástól független megbízható forrás is azt állította lapunknak, hogy felmondott a napokban Szalai Szabolcs, az állami médiagépezethez, a Duna Médiaszolgáltatóhoz tartozó hirado.hu főszerkesztője.

Szalai Szabolcs, a Spirit FM Aktuál című műsorának egyik műsorvezetőjeként

Szalai Szabolcs lett a hirado.hu főszerkesztője

Legutóbbi ismert pozíciója az Indexnél volt, előtte a Transzparens Újságírásért Alapítvány stratégiai vezetőjeként tevékenykedett. Ő az, akit biztonsági őrök dobtak ki a Tisza Párt rendezvényéről idén nyáron. Azt mondja, megkerülhetetlenné tenné a hirado.hu-t.

A Mediaworks Bécsi úti épülete Budapesten

A kormányközeli Mediaworks fizeti a fideszes politikusok Facebook-propagandáját a Meta adatbázisa szerint – további furcsaságokra is bukkantunk

A kormánypárti Mediaworks Hungary Zrt. szerepel finanszírozóként több, a Fidesz egyes politikusait népszerűsítő internetes hirdetéshez kapcsolódóan a Facebookot működtető Meta hirdetéstárában. A Mediaworks a napokban közzétett olyan fizetett reklámcikket is, amely egy fideszes polgármester választási esélyeinek javítását szolgálja. Mindez azért érdekes, mivel az Állami Számvevőszéknek (ÁSZ) az arra rendelkezésre álló határidőig a cég nem jelezte, hogy be kíván fogadni politikai hirdetéseket: a trükk lényege az lehet, hogy a fizetett PR-cikk hivatalosan nem magát a politikust, hanem az általa irányított önkormányzatot népszerűsíti a politikus intézkedéseit méltatva. Egyelőre tisztázatlan, a számlát abban az esetben ki fizette.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások