hadházy ákos

Bayer Zsolt, a HírTV műsorvezetője, a Bádog blog bloggere

G*cizésért Bayer Zsolt ellen ítélt a Kúria

A jobboldali publicista harmadjára is alulmaradt a bíróságon, mivel a Kúria szerint is megsértette Hadházy Ákos becsülethez és emberi méltósághoz való személyiségi jogait. Bayernek nem csak fizetnie kell, de nyilvánosan elnézést is kell kérnie.

Most akkor hová mennek az ívek?

Teljesen belezavarodott a HírTV és az Origo a saját hírmanipulációjába

A HírTV és az Origo napokon át igyekezett elhitetni, hogy a nemzeti konzultációs íveket a 24.hu egyik újságírójának budapesti lakására várja Hadházy Ákos, de miután a Media1 leleplezte, hogy az ívek a fideszes médiumok állításával ellentétben valójában egy fővárosi postahivatalra érkeznek, nem pedig az újságíró lakására, a HírTV és az Origo egy új, a korábbi saját állításának ellentmondó változattal hozakodott elő.

Kovács Angel Marianna újságíró otthona és a postahivatal a ház aljában, amit a HírTV nem mutatott meg

A HírTV valótlan tartalmú riportot közölt arról, hogy a 24.hu egyik újságírója egy postahivatalban lakik

Folytatódik a Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa ellen hetek óta tartó országos médiaháború, amibe most már a KESMA tévécsatornája egy 24.hu-s újságírót is belekevert, miközben a Hír Televízió az újságíró lakcímét nyilvánosságra hozta, és úgy csinált, mintha lehetséges lenne, hogy egy újságíró egy postahivatalban lakjon.

A közmédia gyártóbázisa Budapesten a Kunigunda útján. Fotó: Ladányi András / Media1

Újabb cenzúra történt az MTI-nél

Az MTI nem volt hajlandó közölni egy közleményt, amelyből kiderül, hogy Varju László, Szél Bernadett és Hadházy Ákos ellenzéki országgyűlési képviselők az Emberi Jogok Európai Bíróságához fordulnak a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap épületében történtek kapcsán.

Németh Balázs, az M1 Híradó műsorvezetője

Törvénysértő volt az M1 Híradó a Médiatanács szerint, de mégse szankcionálja a testület a történteket

A grémium szerint is olyat követett el Németh Balázs az M1 Híradóban, amit nem tehetett volna, mégse rótt ki büntetést a testület, nem úgy az RTL Klub Reggeli című műsorára. A Médiatanács e heti ülésén egyébként frekvenciát adott a Karc FM-nek, kiírta a Vörösmarty Rádió frekvenciájára vonatkozó pályázatot, illetve több más városban is rádiós pályázat indult, Szadai Károly pedig plusz feladatot kapott.

Az MTVA és az MSC szerződésének részlete

Aláírta Mészáros Lőrincék reklámszerződését az MTVA

Hadházy Ákos országgyűlési képviselő kifogásolja a szerződés létrejöttének körülményeit és magát a szerződést is, melynek köszönhetően 2020-tól újabb három évig a felcsúti gázszerelőből lett dollármilliárdos is gazdagodik azon, hogy az állam hirdetést helyez el az állam valamelyik tévéjében vagy rádiócsatornán, esetleg a hirado.hu-n.

Farkasházy Tivadar humorista, szerkesztő (Hócipő) és Németh S. Szilárd, az ATV vezérigazgatója

ATV-vezérigazgató: Farkasházy Tivadar és a Hócipő téved

Ötoldalas címlapsztori jelent meg a héten a Farkasházy Tivadar szerkesztette Hócipőben arról, hogy az ATV valójában álellenzéki, ezt több konkrét állítással igyekezett alátámasztani az újság. A Media1 ezekkel az állításokkal szembesítette Németh S. Szilárdot, a tévétársaság vezérigazgatóját.