Google

Google.

Egymásnak feszül a Google és a magyar tartalomtulajdonosok közös jogkezelője, a Repropress

A hazai tartalomgyártók közös jogkezelője, a Repropress közleményben bírálja a Google-t az EU-s szerzői jogi irányelv magyarországi átültetésével kapcsolatban. A Repropress szerint a médiatulajdonosok akkor teszik jól, ha megvárják a miniszter márciusi végleges döntését a jogdíjakról, a Google magyarországi vezetője viszont közben nyilvánosan is kilátásba helyezett egy lehetséges súlyos következményt azokkal a tartalomtulajdonosokkal szemben, akik maradnak a Repropress közös jogkezelése alatt márciustól. Cikkünkből kiderül az is, hogy a Media1-et is milyen nehéz döntési helyzetbe hozták és hogy azt tervezzük, hogy az Európai Bizottsághoz vagy a Gazdasági Versenyhivatalhoz fordulunk.

Az ATV vezérlője.

Megszüntette az ATV az élő adás streamingjét – megkérdeztük, miért

Pár napja hiába nyitják meg a látogatók az ATV honlapját, hogy ott élőben (némi késleltetéssel) nézhessék a csatornán látható műsorokat, erre már nincs lehetőség a felületen. A Media1 ennek okáról érdeklődött a csatornánál és az derült ki, hogy nem technikai hibáról van szó. Hogy akkor miről, kiderül a hírből.

online marketing, digitális marketing, online reklám

Kiderült, mik a kis- és középvállalkozások legnépszerűbb és leghatékonyabb marketingeszközei – valósággal berobbant körükben az MI

Egy friss magyarországi online kutatás szerint az év elején mindenki számára elérhetővé vált mesterséges intelligenciás megoldásokat ma már minden harmadik magyar kis- és középvállalkozás alkalmazza marketingcélokra. A kutatásból kiderül az is, mely marketingeszközök a legnépszerűbbek hazánkban. Kiderült például, hogy az influenszerek iránti bizalom jelentősen csökkent. A Facebook továbbra is az élen maradt.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások